07 August 2009

Ferdig montert...

Nå er alle tre hekle-putene montert...., og jeg ble faktisk veldig fornøyd med resultatet. Alle tre putene er "kopiert" etter putene til Attic. Hun er utrolig kreativ, og tryller frem de flotteste tepper, puter etc i hekling.
Putene er heklet i Bomullsport fra Gjestdal.
Jeg syns de passer så fint i slagbenken...

I dag har jeg montert hjertekroker på hyllen jeg fikk av pappa for en stund tilbake. Jeg ble fornøyd med den også.... :O).... Endelig fikk jeg hengt opp litt "saker og ting" som jeg har kjøpt med tanke å henge på krokene. Hjertekransen har jeg kjøpt på Linneas hage, telyslampen helt til høyre er kjøpt på Albertines i Askim. Den andre lykten har jeg har hatt en stund...
Gamle kakebokser..., den ene har jeg fått av mamma, de adre to er kjøpt på loppemarked.
Nå mangler jeg bare å få sydd liftgardinene før jeg anser kjøkkenet som ferdig!
Go'helg!

44 comments:

Berit said...

Den kjøkkenkroken ser skikkelig hyggelig ut!!
Kjempeflott ble den! Og slabenker er nostalgi for meg, sov mye i en da jeg var liten ;)

Felisi said...

Wow, så lekre puter! De er knallfine, jeg liker spesielt godt den i midten med blomster på :)

Unknown said...

Jeg er helt STUM av beundring!
Det er den kosligste kjøkkenkroken jeg har sett!! Med de fineste putene!!!!!
De passet perfekt på den nymalte slagbenken din.
Virkelig fint!

Ha en fin helg!

Anonymous said...

Ååå.. så flott kjøkken du har!! :D Putene er nydelige, altså. Bra jobba!!

Ha ei god helg!

Linda said...

Så UTROLIG lekre! Utrolig flotte farger! Nå ble jeg fristet til å sette i gang! Hvordan monterer du de?

reSIRIkulert said...

Så innbydande og flott kjøkkenkrok du har fått deg. Eg er sikker på at du vil få mange gode stunder der.
Putene vert ein glad av å sjå på, og hylla di er skikkeleg misunnelsesverdig :)
Ynskjer om ei fin helg frå Siri ;)

Turid Holm Flaa said...

Å så nydelig. Du får til å lage ting med så fine farger som harmonerer så godt. Blir skikkelig inspirert til å gjøre noe med mine furuvegger, vil ha det hvitt og lyst. Vi får se om ikke det kan bli et prosjekt etterhvert. God helg!

Tovepia said...

Putene dine var direkte nydelige, og de passet kjempefint på benken!!! Nydelige avstemte farger i forskjelig mønster...kort sagt nydelig! Hylla di også! Ha en god lørdag!!

STRIKKEMOR(O) said...

Så koseleg du har fått det i kjøkkenkroken, du er jammen flink!!
Putene er kjempefine!

Anonymous said...

Utrolig vakre puter! Mye inspirasjon! Kos deg i helgen§

Hege said...

Lekkert, lekkert, lekkert! Jeg utnevner herved kjøkkenkroken din til den koseligste i Blogglandia!:) Inspirerer gjør du også - jeg har nemlig en slik blomsterpute liggende nesten ferdig, mangler bare ørlitegrann Ønsker deg en nydelig helg!:)

Ida said...

Innmari fine puter!

Monicas said...

her kunne jeg sitte i lange baner...du verden så koselig og pent....putene var vakkerfine....:)..duu er flink du....

lise said...

Flotte puter i en herlig kjøkkenkrok!

LeKaQuilt said...

Du har fått det kjempe koseligt! Putene passer veldig godt på benken din ja :o)

Tilonino said...

Så utrolig fint alt sammen var. Hvor har du kjøpt de søte hjerte krokene? Kjøkkenet ditt ble veldig innbydende. Herlig. Du er så flink å hekle også. Klem fra Tilonino

Janne i Fagerlia said...

Som tatt rett ut fra et interiørmagasin. Du hekler sååååå mye lekkert, noe som resulterer i at jeg får lyst til å starte på tilsvarende prosjekter umiddelbart. Hyllen med hjertekroker ble topp.

Hellen Sigurbjörg said...

Sa koselig det ser ut hos deg! Sa fine farger i putene dine - fint med alt det hvite.

Elins Strikkeri said...

Jøss kor flotte puter du har laga, likte alle sammen eg og dei passa perfekt i slagbenken din!!! Synest du har ein koselig kjøkkenkrok, ha ein fin kveld:)

Anita said...

Såååå utrolig fint det blir hos deg nå, vennen!!! Flink er du!! Det som henger over bordet lurer jeg på hva er da???? Lysekroner av noe slag eller!! Må få se flere bilder! har nemlig ikke noe annet enn spotter på kjøkkenet og jeg tror jeg vil ha noe lignende som du har der!!! Putene ble rååååå fine de også. Gleder meg litt til høsten jeg nå, sånn at jeg får ryddet og blogifisert her litt igjen. Nå er det så sommer preget inn at, usj!!! Nå er barna på i seng her, dere får kose dere! Klemmer fra Anita!

Nina said...

Smileputer!

For noen BILDER! Wow. Etter at du gjorde meg oppmerksom på Attic sin hjemmeside, så har jeg blitt storfan av arbeidene hennes og bildene hennes. Du inspirerer meg på samme måte. Som jeg har sagt før - jeg lurer litt på hvor mange timer døgnet ditt har??? ;)

Det kjøkkenet ditt ser ut som verdens mest koselige sted.

Tusen takk for den åpne og oppriktige kommentaren på familiebloggen min. Jeg så den først nå. Det betyr mye. Bonusen ved å åpne sjela si litt, var alle de vakre, fine og oppriktig velmendende tilbakemeldinger - som gjør at jeg er i bloggemedvind igjen. Det er jeg som bestemmer - ikke andres holdninger. Det er jeg som vet best for meg. Andre kan faktisk forstå hva det handler om.

Jeg sender en stor klem til deg jeg! Lykke til med hælene. Jeg hadde nærmest 0 hælerfaring før denne, men ved å følge oppskriften til punkt og prikke vokste den seg fram. Så stolt av de strømpene ennå. Nesten så jeg gleder meg litt til strømpesesong nå, når jeg kom til å tenke på de.

Quiltefia said...

Hei!! Så fine puter og ikke minst koselig kjøkkenkrok!! Attic24 er min yndlingsblogg for tiden, hun er utrolig inspirerende.... Men jeg har ikke klart å finne det Rowan garnet hun bruker. Nå har jeg fått tips om en nett-butikk i Sverige. Men skal prøve å gjøre ferdig det jeg har begynt på...

Inger said...

Wow - for noen supersøte puter du har laget! Kjøkkenkroken din har blitt kjempekoselig :)

Ha en fin søndag!

Josefine said...

Gratulerer med fantastiske fine puter! Så fargerike og friske de var...du er jammen fink:)

Ha en super søndag !

Åshild said...

Ååå, så utrolig koselig kjøkken du har fått, Synnøve! Og de putene: sååå fine! Du har virkelig nese for dette :)

anneskreative said...

Oj,,,,så lekre de ble,,,,
Du innspirerer til å ta fram helklenåla,,,,,
tor det blir høst aktiviteten i sofakroken her.
Fint og få brukt litt restegarn også.
Tusen takk for tipset om hvor jeg kan finne oppskriften til halstørkelet.
Ha en fin søndag,,,og lykke til med lift gardinen.
Anne

anneskreative said...

Oj,,,,så lekre de ble,,,,
Du innspirerer til å ta fram helklenåla,,,,,
tor det blir høst aktiviteten i sofakroken her.
Fint og få brukt litt restegarn også.
Tusen takk for tipset om hvor jeg kan finne oppskriften til halstørkelet.
Ha en fin søndag,,,og lykke til med lift gardinen.
Anne

Tino said...

Så søte og fargerike puter. Likte spesielt den i midten ;) Er aldri så lite misunnelig på slagbenken din, har desverre ikke plass til en på kjøkkenet mitt.
Ha en fortsatt fin kveld!

Torill said...

Utrolig koselig kjøkkenkrok!!
Og putene ble skikkelig flotte!!! Så hærlige farger midt i det lyse og sarte:0)

Anita said...

Men du vennen?? Det som henger over bordet ditt da??? HVA er det!!! Har vist bildet til mannen også, men vi finner ikke ut av det! Kos deg!

Ragna said...

Så nydelige puter! De passet jo perfekt i slagbenken din :-)

ANNEPÅLANDET said...

Sannelig er du produktiv! Putene ble kjempefine - og det ser så hyggelig ut på kjøkkenet ditt.
Jeg sender deg en mail ang Solbergheftet.
Ha en fin uke!

@__EY__ said...

Hei,

putene ble råflotte : )

T:o)ve said...

Så utrolig lekre puter! Det ble jo bare kjempekoselig rundt kjøkkenbordet :)
Akkurat ferdig med siste hekleprosjekt, og her er inspirasjonen til nye, tusen takk!
Ha en Videre deilig uke :)

Rekkehuset said...

Putene ble virkelig lekre! De passet perfekt i kjøkkenkroken din:-) Jeg synes kjøkkenet ditt har blitt utrolig flott altså!! KLem fra Hanne.

Turid Holm Flaa said...

Hei igjen! Undersøker nå når det er strikkekafe, det skal være en onsdag i måneden. Hadet bra så lenge. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min.

Judith said...

Disse var veldig fine. Herlige farger. Flotte ting du viser fram på bloggen din :-)

Elin H. said...

Så utrolig flotte puter!! :) Fikk lyst å prøve meg på et sånt hekleprosjekt sjøl også. Veldig koselig kjøkkenkrok du har. Fine bilder.

Fidus said...

For et koselig kjøkken, dette må du være skikkelig fornøyd med! Og putene, de er rett og slett knallfine. Jeg vil ha nytt kjøkken, NÅ, akkurat som ditt. Ha en flott dag ( i det flotte kjøkkenet ditt)

HildeP. said...

Hei på deg!

For noen nydelige puter! Kjempefine farger, de frisket virkelig opp. Likte spesielt godt den med blomstene på. Må ha vært litt av en jobb!! ??

La meg til som følger, blir spennende å se flere kreative ideer! : )

Ha en flott dag!

Klem Hilde

Anita fra hjerterommet said...

Wow lekre puter, har ikke vært inne hos deg før, men her kommer jeg garntert tilbake :) Legger meg til som følger med det samme! Nå skal jeg lese mer i bloggen din tenkte jeg, ha en super duper tirsdagskveld:)

Hanne said...

For et knallkoselig kjøkken. Putene ble nydelige!

Hannesol said...

Å du og du så flott kjøkkenet ditt ble!! Putene ble rålekre og passet bare så godt!

Jorun said...

Så nydelige puter du har heklet!