08 January 2009

Et skjerf - 3 modeller

Det er godt å få lagt ut bilder av noe som er HELT ferdig..., ikke bare halvferdige prosjeker(som mange ganger ikke blir helt ferdig)

Jeg begynnte på dette skjerfet i oktober, du kan se begynnelsen på det her. Det har faktisk vært ferdig noen uker nå, det eneste som har manglet var å feste to ender. Værre var det å få villige fotomodeller til å vise det frem. Bertine ville absolutt ikke, Pus var litt mer villig, mens engelen var mer en villig.

Har meldt meg på to strikkealonger: Votter og Hals & skjerf along...

Har såvidt begynt på januarvottene, cherry Mittens, de blir lysegrå. Oppskriften på skjerfet fikk jeg på mail i går så det har jeg ikke begynnt å tenke på ennå.

Er litt redd for at jeg har meldt meg på litt mange alonger, det blir litt ekstra press og motivasjon for å bli ferdig med ting når man har tidspress, tror det kan være positivt.

Ha en fortsatt kreativ uke!

3 comments:

Hulda said...

Så fint skjerf! Mange flotte farger i det. Katten bar det jo så elegant. :)

Anita said...

Fint skjerf! Har skikkelig ufo røsk her jeg, har heldigvis ikke så mange altså! Nytt år nye muligheter:0) Morsomt med sånne alonger, hadde lyst til å være med på en jeg også, men er jo ikke aktiv på noen hobbysider, har du noen tips til gode hobbysider med stitcheri og lapper?? Skal på jobb i helgen jeg da, starter i ettermiddag! HAr med meg garn og skal starte på ett par til med tøfler! Nå skal lillemor sove litt, og jeg skal gjøre ingenting, tror jeg;0) Ha en strålende helg Olava!

Lena said...

Flott skjerf! Noen ganger tar ting tid, selv om det i virkeligheten bare tar noen minutter å bli ferdig! Har noen prosjekter liggende selv, som er så og si ferdig, men så var det festing av tråder osv da...:-/ Nyyyydelig pus på bildet forresten! God helg til deg:-)