13 January 2009

Jorids katter.







Som den katteelskeren jeg er falt jeg fullstendig for disse kattevottene/sokkene. Og ettersom Jorid selger mønsteret på de i Jorids mønsterbutikk, var jeg raskt inne og bestillt meg oppskriften på begge deler. Hvis du også ønsker å kjøpe de er det bare å klikken på linken så kommer du rett til Jorids mønster.

Jeg får nok ikke tid til å strikke de med samme, først må jeg strikke månedens votter i vottealongen(har begynnt) og skjerfet i sjal- og hals alongen(har ikke begynt!)


I morgen - onsdag 14. februar kl. 19.00 - arrangere Ullenker Husflidslag strikkekafe på Herredshuset på Jessheim. Har veldig lyst til å gå, men har desverre personalmøte på jobben i morgen kveld! Ønsker alle en kreativ og fin tirsdag!

9 comments:

Ann Hedvig said...

Åhh disse vottene og sokkene var bare kjempesøte da. Må nok kjøpe mønsteret til min søster som er katte elsker og veterinær.(Jeg strikker ikke, men det gjør hun :o) )

Takk for tipset :o)

Maret said...

Hei hei...
som man sitter her og surfer, var eg brått innom bloggen din. Har nok vert her før, men kansje ikkje lagt att spor etter meg.
Mykje flott du hadde fått til...

Håper det er greit at eg linker deg..

Tino said...

Så flott sett! Nå er jeg mest hundeelsker, men disse var så fine at jeg kunne tenke meg å strikke de likevel.
Ha en fin uke!

Samtal från min trädgård said...

Så vackra vantar du har gjort! Fin blogg var det också.

Jill said...

Nydelige votter og sokker men vanvittig tidkrevende???
tror ikke jeg kaster meg utpå det dypet nei...
Lenge siden jeg har vært her hos deg!
Godt nyttår!
Har du oppskrift på Thermis?

Beate said...

De vottene har jeg tenkt å lage en gang. Bare ikke kommet så langt enda.

Steinbokkjen ;o) said...

Knall fine!
Ha ei super duper helg!

Linda said...

Hei Herlig mønster på strikketingene.Godt med ull i vinterkula.Linda :))

Hobbygåsa said...

Oj så flott! Skikkelig fint sett du har laget der, og med lue også! Tror nesten jeg må strikke de sokkene jeg også, selv om jeg har hund hehe. Ha en fin helg!