16 July 2011

Vimpler i rødt, hvitt og blått…. :O)

Denne vimpelrekken sydd jeg forrige helg, har bare ikke fått blogget den før nå.
Hadde den med i barnehagen der jeg jobber og tok bilder av den der…. :O) Det var så sterkt solskinn den dagen jeg tok bildene at fargene kom veldig dårlig frem. Men den er sydd i de samme stoffene som jeg har brukt i “new england” inspirert teppe og pute.

JULI 2011 225

Den var både raskt og morsomt å sy.

JULI 2011 224
Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene… :O) Beklager at jeg selv har vært så dårlig til å kommentere på deres blogger den siste tiden, lover å komme sterkere tilbake etter ferien…., for ja, nå har jeg FERIE…. :O) 14 deilige feriedager! Hadde siste jobbedagen i går…:O) I dag har jeg (nesten) bare drevet dank(har sydd litt) i morgen skal jeg tidlig opp og vaske leiligheten(det trengs… :O(…) På mandag kommer Bertine hjem fra ferien sammen med pappa… Da starter liksom min ferie også…. :O)

Skal være noe hjemme …, ihvertefall først uken, så jeg håper å få tid til å blogge litt…, alt avhenger av været… :O) Fint vær = lite blogging, dårlige vær = litt mer blogging…. :O)

Ønsker ALLE en fortsatt GOD SOMMER…. :O)

 

 

12 comments:

Yvonne said...

Så lekker vimpelrekke, fikk lyst til å lagen en sånn jeg og.
Har lissom mistet scrappelysten, så kanskje jeg burde sy litt istedet.
Tenker det blir godt å få hjem Bertine. Selv syns jeg det var veldig godt å få hjem minstejenta her. Og ikke før var hun hjemme, så dro begge ungene avgårde, på ferie med pappaen sin. Så her blir det to rolige uker før min ferie starter.
Kos dere masse!
Klem

Beate said...

God ferie!! Håper du får fantastiske dager! Jeg også begynner ferien nå :)

reSIRIkulert said...

Kjekk vimpelrekkje! Ønskjer deg god ferie også, enten det er med eller utan godt vèr ;) Sjølv er eg ferdig med min ferie, så no er det om å gjere å nyta helgene desto meir ;)
Siri

Tonemor said...

God ferie. Kos deg.
Nydelig og sommerlig vimpelrekke.
Klem Tone

Unknown said...

Så fine vimpler. Håper det blir lite blogging på deg i ferien og heller mye fint vær :-)

hanne said...

Så fin vimpelrekke og takk for hyggelige kommentarer inne hos meg - jeg har vært bortreist og ikke blogget stort i det siste... det blir vel tid til å ta igjen det etterhvert, tenker jeg - nå skal jeg kose meg med dine innlegg siden sist...den puta var så flott!
Ønsker deg en super ferie med Bertine! Klem

Misemor said...

Kos deg i ferien du, så er du ordentlig blogge-opplagt når du er tilbake. Flott vimpelrekke du har laget. =)
God ferie!!

Snertne sneller og små nøster said...

Ha en riktig fin ferie - kos deg skikkelig med go'jenta di :-)

Flott vimpelrekke!

Klem Siv

Anonymous said...

Er innom titt og ofte å titter på bloggen din, du har mye flotte oppskrifter du deler med andre.

Men jeg lurer litt på hvorfor du hemmeligjør livet til Bertine hos pappa, der har henne vel faktisk 3 søsken meg bekjent.

det er ikke det at jeg mener at du skal "brette" ut om den siden, men realiteten er faktisk slik at Bertine har flere en bare pappa når hun er hos han :)

STRIKKEMOR(O) said...

Sånn vimpelrekke har eg også hatt planar om å sy, men er ikkje komen så langt enno... Vi likar jo ofte dei samme tinga, så du blei vel ikkje overraska over den :D Kjempefin er den i alle fall!

Anonymous said...

xanax online xanax lethal dose - chewing xanax high

Anonymous said...

xanax mg 1mg klonopin compared 1mg xanax - what is xanax half life