12 July 2011

Blomsterranke i papir… :O)

Vet ikke riktig hva jeg skal kalle dette…, “pynteremse”, eller kanskje “blomsterranke”…, litt usikker…  Jeg plukket frem noe fargerikt papir med farge/trykk på begge sider. Punchet så ut forskjellige former i de forskjellige fargene.

Med den gamle symaskinen sydde jeg papirformene sammen til en lang remse, en blomsterranke… :O) Den kan man bruke til å pynte med til bursdager og andre festligheter. Henge den i vinduet, i lysekroene, i døren etc. Eller bare legge den på bordet!

Denne remsen er ca. 2 meter lang.

Collage

Har ideer om mange forskjellige type pynteremser, bl. annet en hjerteremse i rosa og rødt, sommerfuglremse, stjerneremse… :O)

JULI 2011 218

Det var dagens lille kreative stunt fra meg… :O)

23 comments:

siddisisalou said...

Wow !!!
Kjempelekkert !

jannes hobbykrok said...

Usansynlig kreativt,og vannvittig dekorativt! Smart måtr å lage "hurravimpler" på! Digger det!
Klem,Janne

Snertne sneller og små nøster said...

Likte veldig godt dagens kreative stunt fra deg :-) Skikkelig dekorativt uten å være for mye :-D Bestemødrene lå i postkassa i dag :-))

Ha en fin kveld - klem Siv

Snertne sneller og små nøster said...

PS Den smarte lille saken som viser hvor mange som er online på bloggen din, hvor er det du redigerer inn den? Jeg prøvde å legge den inn som gadget HTML/Java Script - da kom den nederst på sida mi, men jeg fikk en merkelig linje på sidebaren også....

Tonemor said...

Så dekorativ og nydelig.
Klem Tone

Mirdiz said...

Det ble stilig! :)

Anonymous said...

Et flott stunt! Veldig dekorativt!
Klem

maska said...

Så lekker pynteremse. Pynter fint opp.
Ha en fin kveld.
Klem

Misemor said...

Så smart! Denne skal jeg huske.
Sommerklem =)

Evy said...

Liker å følge med på bloggen din. Denne remsa var jo bare helt super. Skal lage meg en i forskjellige blåtoner og henge til pynt på kjøkkenet. :-)

Vilma said...

Du burde have dit eget tv program !! Så flink du er til at få ideer .-))))


Klem

Ellen* said...

Kjempelur idé! Jeg har plenty med papir... :o)
Ang. metallåsene jeg bruker til pengepungene: i dette innlegget er det lenker til de to selgerne på Etsy som jeg har bestilt fra: http://ellenskreativekrok.blogspot.com/2011/04/har-lufta-symaskineno.html Det har tatt ca. 3 uker å få dem etter at jeg har bestilt.

Unknown said...

Så nydelig, men det må da være mye arbeid. :))

karna said...

Kjempestilig!

Yvonne said...

Så herlig og fargerikt! Skikkelig kreativt var dette!
Det ser dårlig ut med Magnoliatur på meg i år :( Skulle så gjerne vært en tur der, ikke minst nå som de har fått interiørbutikk der og! Men jeg har dessverre ikke bil som holder hele veien dit. Snufs... Nesten så jeg vurderer toget.
Klem

Kristin Kreativius said...

Å, så fiiint!!! :) Kjempekult!

Solveig Bloch said...

Kjempelekker. Og så smart da!

Vibekes lille ullne said...

Så morsomt og effektfullt! Superfine blomsterlenker. Ha en fortsatt god sommer! :)

Mette said...

For ein absolutt strålande ide. Dei ser heilt fantastiske ut!

Frk Kastås said...

Dette kan jeg klare! (Jippi)
Takk for tips! SÅ kjempelurt og ikke minst veldig dekorativt!

Anita said...

Super kreativt også sååå kult! Digger ;)

AnnetteK said...

Så utrolig stilig og fargerikt!

Martine said...

Oi, så lurt! Dette skal jeg jammen huske! Som scrapbooking-entusiast skal det i allfall ikke stå på mangel av farget papir.. :)