06 July 2011

Nå er “bestemødrene” på vei tilbake…:O)

I går fikk jeg endelig den siste forsendelsen av bestemorsruter, lettet over at den kom frem!
Brukte ettermiddagen og deler av kvelden i går til å bytte lappene, slik at alle skulle få 15 forskjellige i bytte.

JULI 2011 173

Lappene er litt ulike i størrelse da vi alle hekler litt forskjellig. Noen hekler veldig fast og noen hekler løst. 
 JULI 2011 171
Alle rutene er fantastisk flotte…. :O)

JULI 2011 169
Så nå er det bare å glede seg til de detter ned i din postkasse…. :O) 
De ble levert inn på mitt lokale postkontor/Mix kiosk i går kveld, men går nok ikke i posten før i dag… :O)… :O)…. :O)

Jeg krysser fingrer og tær…, håper ALLE kommer vel frem til sine eiere!

JULI 2011 166

Håper også at alle blir fornøyd med byttet…, gleder meg vilt til å se hva dere skal bruke lappene til. Det finnes så mange muligheter; puter, grytelapper, små og store tepper etc
 
JULI 2011 174 
Takk til alle dere som har deltatt i swap,en…, det har vært så utrolig inpirerende å se alle de flotte rutene dere har heklet…. :O)

Takk for alle lappene jeg har mottatt, nå har jeg økt min egen “bestemor” samling ganske betraktelig, nå skal jeg begynne å hekle mine ruter sammen. Jeg har planer om et stort og fargerikt teppe som skal ligge over sofa’en…. :O)

Takk for alt det andre dere også har sendt meg; sjokolade, servietter, en håndarbeidsmappe.
Og takk for alle de flotte hilsningene i form av skrevne lapper, kort, hjemmeladge kort og hilsninger på email…. :O) TAKK!

16 comments:

EllenSand said...

Nydelige ruter. Og stilig garn under her. Det fikk jeg lyst til å prøve. Men jeg har fremdeles mye garn jeg har lovet meg selv å bruke opp før jeg kjøper nytt.
Ellen :)

Pauline said...

Oooo..!! Så spennende, hvis jeg er heldig kommer de frem før jeg reiser på ferie..
Og du er vel verdt hver eneste lapp og hver eneste oppmerksomhet du har fått!! :-)

Fortsatt riktig god sommer!

ems:-) said...

Du og du så spennende... ser veldig artig ut, -gleder meg til fortsettelsen. Ha en fin sommerdag!

Ingunn said...

Så spennende!
Jeg gleder meg veldig til å få rutene!

Hilsen Bodil F.T. said...

Herlighet, så flotte ruter! Nå angrer jeg litt på at jeg ikke ble med på swappen, - men det blir kanskje flere anledninger.....?

Turid said...

For en herlig blogg du har! Og et skikkelig håndarbeidsmenneske.
Fikk lyst til å følge dge videre :-)

Ha en fin dag!

Klem, Turid

Unknown said...

Så mange flotte bestemorsruter! :) Synd tida ikkje strakk til for meg denne omgongen, men neste gong er eg med! :)

BodilE said...

Så flinke dere har vært! blir spennende å se de ferdige resultatene, håper du får lagt ut bilder på bloggen din!
Ha en fortsatt god dag :)

Snertne sneller og små nøster said...

Så mange fine ruter det er - jeg gleder meg masse til pakke i posten :-) Har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal bruke dem enda, har fortsatt de fra i fjor liggende også :-D Har vært og kjøpt meg sånn garn som du skrev om i går - blir julegave til eldstetøtta :-)) Takk for tips!

Ha en fin dag - klem Siv

Hilde said...

Ååå! Som jeg gleder meg til å få lappene i posten! Her var det utrolig masse fine farger :) Dette blir spennende du!

Også vil jeg rose deg for den jobben du har gjort med å organisere alt. Helt supert!! :)

SyLykke.com said...

Så flotte lapper og så lurt... Tror nok alle blir fornøyde med de flotte lappene. Fortsatt god sommer. Inger Johanne

Tonemor said...

oioioi som jeg gleder meg.
Tusen takk for at du ville organisere dette for oss.
Klem Tone

Groskro said...

Jeg gleder meg kjempemye til å få lappene i posten :-) Mange fine lapper som er blitt heklet - gøy å se!

Må være mye jobb å organisere alt dette, takk for at du gjør det :-)

Skjerfet ditt i forrige bloggpost er kult :-)

Jatte said...

Sååå fine lapper! Herlige farger a gitt!

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Med kjæleik til livet said...

koko ---- da va dei endelig på plass ;)

gleda meg til dei kommer tilbake
klems fra monika

Inger Anne said...

For et inspirasjonskilde! Skal bli spennende å se resultatene :)