07 July 2011

Shopping på Freetex… :O)

Med jevne mellomrom er jeg innom Freetex for å se hva de har, det hender de har en og annen “godbit”… :O) Da jeg var innom etter jobben i går fant jeg en kjole og en bukse til 10 kr pr. stk. Ikke for å bruke det selv, men for å bruke det i resøm prosjekter.

JULI 2011 186

Buksa kjøpte jeg fordi den var tøff, og pga av teksten på den. Har noen vage ideer om hva jeg skal bruke den til… :O)

JULI 2011 187

Kjolen er av et kraftig bomullstoff, velegnet til mye forskjellig.
Men…, det mer jeg kikker på kjolen, dess finere syns jeg den blir. Tror den er ganske passe i størrelse til Bertine også…., hmmm

JULI 2011 182 JULI 2011 184

Likte veldig godt åpningen i ryggen, tror den blir fin både med og uten noe under.
….. kanskje jeg rett og slett skal beholde den sånn den er, evnt pimpe den litt opp… :O)

Endelig fikk jeg lastet opp bildene… :O)

7 comments:

Unknown said...

Synes det hørtes ut som en god ide. Det er mye bra å finne og jeg liker mer og mer tanken på å ta vare på resursene vi allerede har. :))

Sisselshverdag said...

Skal nok få tatt meg en tur på Fretex snart. Blir moro når du får lagt ut bilder, ble veldig nysjerrig på den kjolen ;)

Ha en strålende dage :D

Snertne sneller og små nøster said...

Spennende! Du er så god på resøm :-D Gleder meg til å se resultatet :-))

Ha en fin dag - klem Siv

Vilma said...

Spændende..jeg følger med :-)))

Malin - mine gleder - said...

Så fine de var! Spennende å se hva du gjør ut av buksen da :) Kjolen var jo veldig fin som den er, elska ryggen på den!! :D

Anonymous said...

Kjolen var veldig fin. Alltid spennende å se de nye prosjektene dine.

Pauline said...

FreTex-shopping er ikke å forakte! ;-)
Idag kom bestemorrutene vel "hjem" igjen!! Juhuu! :-)