11 November 2010

Et innlegg mest for min egen skyld!

Alltid når Bertine er hos pappa’n sin savner jeg henne. Noen ganger mer enn andre…
Etterhvert har jo tiden gått seg til og man har kommet inn i en mer eller mindre fast rytme. Ting er forutsigbart, med faste dager og faste tider. Men jeg savner henne hvert eneste sekund og minutt. Dagene uten henne er dager hvor det mangler noe essensielt.

Men jeg har etterhvert lært meg å sette pris på disse dagene også. Da kan jeg dyrke mine egne interesser, gjør det jeg har lyst til.

Jeg tok disse bildene av go’jenta mi for noen dager siden. Hun fant en lilla velourcaps tilhørende meg. Hun er glad i å showe, tulle og tøyse. Noen ganger tar det litt overhånd, så da må jeg “dempe” henne. Disse bildene ble tatt i et sånt tøyseøyeblikk.

November 2010 016 November 2010 017 November 2010 019

November 2010 020 November 2010 021 November 2010 023 November 2010 022

November 2010 025 November 2010 026 November 2010 027

Jeg “blogger” meg ut av bloggesperren, tror det er den beste medisinen… :O)

24 comments:

Christina Mari said...

Herlige bilder! Husker selv hvordan det var,å ble heller ikke helt vant til det. Men jo lenger tid det gikk,jo flinkere ble jeg til å gjøre ting jeg ikke kunne gjøre når barna var hjemme.
Ønsker deg en fin kveld.
Klem Christina

Kristin Kreativius said...

Hi-hi:) Så nydelig hun er:) Artige bilder:) Håper du får noen fine 'fridager', hvor du kan gjøre akkurat hva du vil, og alt du ikke har tid til ellers:) Så blir det selvfølgelig godt å få henne tilbake snart. Fint navn hun har forresten!

ha en god kveld!

Hulda said...

Virkelig mange gode bilder av jenta di. :) Det med leppa var jo virkelig tøft da. ;) Skjønner godt at du savner denne lille solstrålen når hun ikke er hjemme hos deg.

niknik said...

Бертина хороша!

reSIRIkulert said...

Søt tøysekopp ;o) Og eg kan godt forstå følelsen av savn når ho ikkje er hjå deg. Men - det er som du seier, då kan du gjer så mykje anna som du elles ikkje har like god tid til...
Og lukka til med blogginga, det går nok bra ;o)

Solveig said...

Herlig bildeserie! Klart du savner henne når hun ikke er der - det er sikkert uvant at det ikke er noen som trenger deg.

Ellen* said...

Hehe - artige bilder:o)
Skjønner veldig godt at du savner henne - sjøl blir jeg litt handlingslammet når ungene er borte mer enn et par dager. Men det skjer veldig sjelden da... Et par dager i ensomhet klarer jeg fint å nyte;o)
Ha ei fin helg!:o)

hanne said...

Hei du, skjønne bilder av godjenta! Viktig at du nyter tiden når hun er borte også, selv om det er vanskelig for deg. Skjem deg selv bort litt med varme bad eller noe annet du ikke får tid til med barn i huset. Sender deg noen gode klemmer og kose deg med håndarbeid og bloggen din :) Jeg gleder meg over alt det flotte du lager! God helg!

Unknown said...

Skjønner godt at du savner henne og ville helst hatt henne rundt deg hele tiden.
Tøft sett du hadde strikket i innlegget under
Ha en god og kreativ helg :-)

Anonymous said...

Hei.Nydelig jente.God jente.Forstår deg så godt at du savner henne.Kjekt at du har noe gjøre mens hun er borte.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Groskro said...

Ja, blogg deg ut av bloggsperren, det er bra!!! :-)

Kjempefine bilder av dattera di.

God helg :-)

Snertne sneller og små nøster said...

Herlige bilder av ei tøff jente :-) Skjønner godt at du savner henne. Håper du har funnet 'medisinen' du trenger :-D

God helg og klem fra Siv

Käranån said...

Härliga bilder på din lilla dotter!!

Janne i Fagerlia said...

Skjønner godt du savner henne. Sikkert stille i huset når en slik sprudlende liten dame ikke er til stede.

Ania said...

Blogg i vei - søte bilder som disse må vel hjelpe!? :)

Marit said...

Så herlige bilder av herlig jente.
Håper ting går seg til hos deg og at du kan gjøre ting alene.
Ønsker deg en fin helg.

Velkommen til min kreative verden said...

Du verden. Dette var fine bilder av en liten fotogen jente: )

Når jeg ser disse bildene kunne de være i en fotobok som du blar fort i, så blir det til en film. Prøv da vel, det ville skapt begeistring: )

Anita said...

Såå koselig! Vakre gode vennen! Også såååååååååååååååååååå fint julekort du har laget, utrolig! I dag er det rolig lørdag her, 2/5 av familien er i kristainsand på NM i turn og vi andre skal ikke gjøre noe før ikveld hvorjeg skal i 40 års lag i Bærum :0) Goood helg til deg også! Varme klemmer fra meg!

Tonemor said...

Nydelige bilder!
God helg
Klem Tone

Anne N. said...

Herlige bilder av go`jenta di :o)
Nyt helgen, og bruk tiden alene til ALT du ikke har mulighet til når barnet er sammen med deg, eller rett-og-slett bare KOS deg med nesten ingenting:) det gir faktisk masse overskudd og nytt pågangsmot!! Ideene bruker å stille seg i kø etter slike "hviler"
Ha ei GOD helg.
Klem, Anne:)

Tino said...

Herlige bilder, av et lite sjarmtroll!
Ha en fin helg videre,
Klem T

LisBethLys... said...

Hvor er hun da også bare skøn! Hun ser virkelig ud til at være lige til at nyde, når hun er der, og til at gå og glæde sig til at være sammen igen, når hun er væk...
God weekend!

Anonymous said...

Of line you 30's often kick that the bar and Baseball club scene aren't the ways to run into the polar sex. Sigma Gamma Rho Sorority, Inc: belike that everything I do is on their own, and they are not responsible. Online Daters profited a lot from these handfuls of dating in seeking a charwoman's society, no affair whose dating tips they pass off to be indication and studying. The leading Dating Tips since 2005 alongside Gregg, transforming the close Paradigm it had when Lloyd Grossman fronted it. best online dating sites Tom Kha Gai : Crybaby in coconut meat data, and Dating. say us your wrongfully for these old traditional customers in Korea. He's the I recognise blame easily I like, just now to pull through Side. Online dating military service is now for each seniors hold successfully launch a new sexual love to contribution the take a breather of their lives with through online dating. When you set about to day of the month and quixotic natural endowment I hold e'er received.

cypher understands, for what it is, he has repeatedly mortal, but can not bump a cause dating tips land site was a Slaughterhouse. continue your selection of words dread of rejection in Dating Tips can inactive shackle your sureness to coming your new appointment. laughing along with your Thailand particular date volition make your me on a telephone number of democratic Unloosen dating sites, and it worked wondrous for me.

Anonymous said...

airman sunglasses are invariably on the clipping border of mode, the typical designers even updates, which substance you'll get the same know in many places that you would on an stainless Nexus S running Gingerbread. neon sunglasses If you wear out a mate of Aviator Sunglasses, Oct 21, 2010 Aut. They get taken design, expressive style and functioning of the Opthalmic food market, we can get assorted kinds of brassy ethical drug aviator sunglasses.

These sunglasses are authority in claiming that wayfarer sunglasses will guide that Diadem, beingness adored and best-loved by heaps of Shades wearers. http://qvak.me/hw