26 November 2010

3 strikkede engler…

Den perfekte slankekur må være en engel som er strikket i ull og som blir tovet…., da blir man jo relativt mye tynnere på kort tid….

November 2010 262

Her ligger de, 3 smålubne engler som venter på sin slankevask=toving… :O)

Har spunnet litt videre på engleoppskriften jeg laget til Jul i fjor, som du kan lese mer om HER og HER. Har denne gang strikket 3 engler som skal dingle. De har lubne kropper og dobble vinger. Når de kommer utav vaskemaskinen skal de formes, få hår og kanskje krone. Pynt på kjolen og oppheng i ståltråd.

November 2010 269 November 2010 268

Nyter to deilige feriedager… :O)
Ettersom Kong Vinter har tatt grep er det ekstra koselig å benke seg rundt bordet med P4, Pepsi Max og noe hobbyrelatert pusling. Nå er englene i maskinen og jeg er som alltid spent på å se hvordan resultatet blir etter toving!

Følg med videre…, her vil det komme både oppskrift og bilder av engler etter vask og pynting… :O))

17 comments:

Anonymous said...

Kjempesøte. :)
Klem fra Mette.

Unknown said...

Jeg er spent på resultatet jeg også. Jeg har strikket de andre, men ikke fått de til . Nå er de i vaskemaskinen for tredje gang. Jeg er ikke så god med toving. Dine ble kjmpefine. :))

Inger said...

Så spennende! Gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

Ha en fin helg!

Rekkehuset said...

Gleder meg til å se det ferdige resultatet! De blir nok søte tenker jeg:-) Kos deg videre med fridagen og god helg! Hjertelig hilsen Hanne.

Snertne sneller og små nøster said...

Gleder meg til å se dem etter slankinga :-) Engler er bestandig så fint, og alltid riktig :-D

Ha noen fine fridager og klem fra Siv

Karoline said...

Jeg tror de blir kjempe fine!
Nå er jeg spent :)...

Klem KAROLINEMOR!

Lindas hobbyhjørne said...

Så søte, gleder meg til å se de tova.
Ha en fin helg.

Liv said...

Gleder meg til fortsettelsen:-)

Anita Tørmoen said...

Her er det bare å følge med - de blir sikkert kjempesøte:)

Tonemor said...

Gleder meg til å se resultat. spennende.
Klem Tone

siddisisalou said...

Husker godt englene fra sist jul ! De ble veldig fine, og nå venter jeg spent på ny oppskrift ....

irene said...

Å så spennende!
Gleder mej!

Klem Irene

Anonymous said...

husker engelene dine fra i fjor. Hadde tenkt å lage de, men har helt glemt det! Vel det er 4 uker igjen til jul, så kanskje? Håper det, de er så fine!!
klem igi

Pernilla said...

Nå er jeg spent på resultatet!
Ha en riktig fin helg.

Pernilla

Anonymous said...

Hei.Sanne ord det dær om slanking.Skal bli kjekt å se videre.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Sissel said...

Å gleder meg til å se resultatet, og til mønster kommer :-) Sitter å strikker blonden din for å sy på pulsvarmere i ullfilt.. Her i trøndelag ligger det på -18 så trivelig med pussel.
Ha en fin 1.søndag i advent

Klem Sissel

Elins Strikkeri said...

Å så spennande!! Gleder meg til å sjå resultatet og til oppskrift, er så glad i engler!! Ha ein fin dag:))