29 March 2011

FlowerPower og sneak-peak… :O)

I dag kjøpte jeg meg en ny bok… :O) Har ønsket meg boken helt siden jeg så den på en eller annen blogg…,  i dag ble den endelig min. Boken heter “Flowerpower patchwork” og er skrevet av Anne-Pia Godske Rasmussen. Jeg har flere av hennes tidligere utgitte bøker og er kjempefornøyd med dem alle sammen. Den nye boken er absolutt intet unntak. Det er såååå mye jeg har lyst til å sy fra den.

Tok noen bilder av det jeg har aller mest lyst til å lage!
Prosjektene står i kø!

Mars 2011 180   Mars 2011 181 

Mars 2011 182   Mars 2011 184

Mars 2011 185   Mars 2011 186
Liker spesielt godt disse flowerpower nålputene…, kanskje jeg prøver meg på en sånn til helgen… :O)

Mars 2011 189

En liten smakebit av et fargerikt hekleprosjekt som snart er ferdig.
Håper jeg kan blogge det til helgen… :O)

21 comments:

Unknown said...

Hekleprosjektet ditt ser så fint ut. Gleder meg til å se det.
Fin bok du har kjøpt, det er så deilig med inpirasjon. :))

Ellen* said...

Hekleprosjektet ser lekkert ut! Spent på hva det er:o)

Groskro said...

Jeg gleder meg til å se dette hekle-prosjektet altså!! :-)

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min forresten :-)

Tovepia said...

Det ser lekkert ut ditt hekleprosjekt, gleder meg til å se!!
klemmings;)

hanne said...

Alltid moro med litt inspirasjon - boka så spennende ut!
Det samme gjorde hekleprosjektet ditt! - Gleder meg til å se når du poster :) Klem!

Mirdiz said...

Så spennende!
Gleder meg til å se hva du har laget! :)

Lindas hobbyhjørne said...

Den så virkelig fin ut, mye lekkert :)
Nydelig hekleprosjekt du driver med!
Ha en god natt, klem.

bentetove said...

Det er alltid kjekt med ny inspirasjon!!
Og det skal bli kjekt å se hva du skal hekle nå:)

Pauline said...

Den boka har jeg også sikla på i hobbybutikken her!! :-)
Nydelige farger på hekleprosjektet ditt, gleder meg til å se mer! ;-)

Ha en finfin dag! :-)

Bluggi buggi blogg said...

Ser ut som en flott bok. Kunne tenkt meg den selv :)
Spennende hekleprosjekt med flotte farger.
Ha en fin dag
Trude :)

Unknown said...

Så stilig!! Ser at du bor i Vormsund, jeg dumler rundt i Aurskog - så nesten naboer *hihi* Jeg følger!

Malin - mine gleder - said...

Så mye stilig!! :D Er prosjektene i den greie for nybegynnere også? Har lyst til å prøve meg litt :D

Gleder meg til å se resultatene dine :D

Ha en flott onsdag :)
Klem fra Malin <3

Janne i Fagerlia said...

Spennende bok. Fikk særlig sans for de søte nåleputene.

Mayen said...

Skjønner godt at du kjøpte boka! Den va bærre lekker;-)

Mona said...

Gleder meg til å se resultatet av det hekleprosjektet ditt!! :-)

Annette Thygesen said...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Jeg har postet svar på spørsmålet ditt, forresten. Tror du må ha photoshop for å bruke disse templatene. Jeg bruker dem kun som skisse og scrapper med papir. Flott hekleprosjekt. Likte godt disse gla'fargene!

Sylke Feldhusen said...

Veldig mye fint i denne boken. Får vel kjøpe den selv etter hvert :) Har alle hennes tidligere bøker. Om jeg ikke har sydd så mye derfra, har jeg bladd mye i dem!

Flott hekling, spennende å se resultatet :)

Snertne sneller og små nøster said...

Så herlig bok! Og hekleprosjektet ditt ser helt supert ut - gleder meg til å se fortsettelsen :-D

Ha en fin kveld - klem Siv

Snuppesnella said...

Ååååå du hekler så utrolig mye fint !!! Jeg liker meg her hos deg !
Flotte farger du bruker !
Klem fra meg.

elle-melle said...

Den boken så fristende ut!

STRIKKEMOR(O) said...

Denne boka har eg og, og den er kjempefin!! Likar godt desse danske bøkene. Hekleprosjektet ditt ser spanande og fint ut!