16 March 2011

Er du klar for en ny runde med “BESTEMOR-SWAP”?

Har planer om å dra igang en ny “bestemor-swap”, men har lyst til å lodde stemningen først for å se om det er noe interesse for det. Tanken er at vi skal ha litt bedre tid denne gangen, derfor har jeg tenkt å starte den opp ganske snart, slik at vi har hele våren til å hekle bestemorsruter på… :O)

Men det vil ellers være veldig lik den som var i fjor, HER kan du lese mer om fjorårets bestemor swap… :O)

2012 

Ingen påmelding nå, men fint om du sier fra om du kunne tenkt deg å være med… :O)

Ha en strålende onsdag!

19 comments:

`Hekla` said...

Hei. Joda, det kan jeg bli med på ja;-)

Pauline said...

Ja ,dette har jeg lyst til å bli med på!
Du er god, som drar igang sånne kjekke swap'er!! :-)

Rekkehuset said...

Denne gangen tror jeg jammen jeg vil være med også! Venter spent på mer info om opplegget:-)
Ang. Inga Låmi går det fra Lillehammer - bare å melde seg på! Et mål for treningen er fint å ha, særlig for sånne som meg som egentlig ikke er fødte "trenere";-) Klem fra Hanne.

Eli said...

Så så kjekt ut forrige gang så ja; jeg kunne godt tenke meg å være med :)

HegeT said...

Jeg er med.....
Og denne gangen skal jeg bruke de "riktige" fargene....;-)

klem
HegeT

siddisisalou said...

Litt komplisert for meg å vœre med som bor så langt unna. Mest fordi jeg nok ikke finner noe sœrlig med garn her jeg bor. Men gjett om jeg kommer til å følge med - spennende og veldig kjekt det dere holder på med !

Groskro said...

Hei,

denne gangen vil jeg gjerne være med. Er det de samme reglene for garn og krok, str og antall bestemor-ruter som i fjor?

Tenker dette kan bli et fint påske arbeid :-)

Og det er et morsomt tiltak - takk for at du drar i gang!

Fru Keilegavlen said...

Så koseleg! Litt usikker om eg blir med på denne, men kanskje. ;) Legg deg uansett til i blogglista mi så eg kan følge med.

Seascape said...

Dette høres gøyt ut. Jeg blir gjerne med. Ha en riktig fin kveld.

Ina said...

Jeg har lyst til å bli med :D
Høres spennende ut!

Mirdiz said...

Dette virker utrolig gøy!
Men kan ikke love jeg har tid å være med, spørs hvor god tid vi får på oss;)

Mona said...

Det så veldig gøy ut sist, så kanskje jeg blir med denne gangen...

Nå har jeg fått blogg og allting også...Så da legger jeg meg til som følger:-)

Hannesol said...

Jeg blir gjerne med denne gangen :)Så hyggelig og flott av deg at du arrangerer dette en gang til!

Tonemor said...

Yes, rakk ikke å bli med sist, men nå har kan jeg tenke meg å bli med.
Klem Tone

Ingunn said...

Kunne tenke meg å være med, hvis ikke fristen blir for kort.
Synes lappene fra i fjor var så fantastisk fargerike, blir glad bare av å se på dem, jeg.

Heidi said...

Hei

vil bli med igjen:)

Kaja said...

Dette så kjekt ut, vil veldig gjerne være med:)

FIOLINESBLOG said...

Heisann:)
jeg har kost meg gjennom bloggeinnleggene din i dag,veldig koselig! spesiellt koselig var innlegget om pappan din og hans byggeprosjekt<3
fioline

Anonymous said...

Hei!
Eg kunne godt tenkt meg å bli med....viss det går sjøl om ein ikkje har blogg??

Følger spent med!!!

Kari Synnøve