20 March 2011

Påmelding til Bestemor-SWAP 2011… :O)

Moro at det er så stor interesse for å være med på årets Bestemor-SWAP…. :O)
Har satt fristen til 15. juni, håper dere syns det er greit, da har vi ca. 3 mnd på oss.

ALLE KAN DELTA!
Hvis du ønsker å delta på denne SWAPen melder du deg på ved å legge igjen en kommentar på dette innlegget. Hvis du ikke har blogg, men ønsker å delta, så send meg en mail på synaas@gmail.com. Ingen spesiell frist for å delta, bare at man rekker å hekle minimum 15 ruter før 15. juni.

Alle må hekle 15 like ruter. Hvis man ønsker å hekle flere så kan man jo lage 15 stk til i et annet mønster/fargekombinasjon. Ønsker man å hekle enda fler kan man hekle 15 til osv.

Regler for Bestmor-SWAP 2011:
1. Alle må delta med minimum 15 bestemorsruter, ønsker man å delta med flere må det være 15, 30, 45 osv.
2. Vi hekler i bomullsgarn som passer til heklekrok 3. Jeg vil anbefale BomullSport fra Gjestdal, da det er et nydelig garn både i farger og kvalitet. Kan kjøpes via nettet HER.
3. Valgfrie (sterke) farger.
4. Hver rute skal bestå av 9 omganger med staver(eller det som tilsvarer 9 omganger med staver) 18 cm i bredde og høyde.
5. Det er opptil deg hvordan din bestemorsrute skal se ut, men 15 og 15 må være like
6. Du kan melde deg på når du vil, bare du rekker å hekle minst 15 stk før 15. juni 2011
7. Alle sender sine ruter til meg, slik at jeg har de før 20. juni. Sammen med rutene legger man ved en ubrukt konvolutt med sin adresse på, samt porto til retur av bestemorsrutene. Jeg bytter så fort jeg har fått alle rutene tilsendt og sender 15 ulike ruter tilbake til deg.

Jeg ønsker meg en heklet rute fra hver av dere… :O)
Det er ikke noe krav eller regel, men det hadde vært hyggelig å motta en heklet rute som en form for “administrasjonskostnader”… :O)


Bestemorswap

Jeg har laget en “knapp” som du kan legge til på bloggen…., Fint om du også skriver litt om Bestemor-swapen på bloggen din, på den måten når vi ut til enda flere.


Hvis det er noe som er uklart er det bare å spørre… :O)

31 comments:

HegeT said...

Jeg er med....:0)

klem
HegeT

Heidi said...

Jeg er med :)

Mirdiz said...

ok, jeg vil være med!
Hvor mange nøster trenger jeg sånn ca?

Groskro said...

Jeg er med :-)

Pauline said...

Ja, da slenger jeg meg med! :-)
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, ha en fin uke! :-)

Mona said...

Slenger meg på jeg!!
Tusen takk for koselig melding inne hos meg :-)

Miramora said...

Dette vil jeg gjerne prøve :)

Hannesol said...

Jeg er med :) Ha en fin uke!

Ina said...

Jeg blir også med! Høres så spennende ut, gleder meg til å sette igang :-)

Go' mandag til deg!

Eli said...

Jeg er med :)

Tonemor said...

Jeg er med:-) Lurer også litt på hvor mange nøster jeg trenger, sånn ca??
Klem Tone

Snertne sneller og små nøster said...

Hiver meg med i år også jeg :-) Har enda ikke laget noe av rutene fra i fjor - det ble litt få, men nå er det håp vettu ;-)

Ha en fin kveld - klem Siv

Ingunn said...

Jeg er med!

Rekkehuset said...

Jeg er også med:-) Supert at du drar i gang sånne ting! Ser for meg en fin påskesyssel her:-). Jeg lurer på om det hadde vært en ide og presisere fargevalget litt mer enn "sterke farger"? Eller kanskje jeg ikke har skjønt hvordan lappene vi får tilbake fordeles? Klem fra Hanne.

Vilma said...

Hej søde Synnøve :-)

Du skal slet ikke have dårlig samvittighed , der er sket ting i dit liv som har krævet din opmærksomhed , det har jeg fuld forståelse for :-)) Håber at du er ved godt mod og har det bedre :-)

Støvletterne...jeg skal til Norge til Juni , så der køber jeg dem , no problem :-)) Oplevede noget kedeligt med en pakke garn jeg fik fra en forretning i Norge ; Danmark krævede told og import afgift , fordi Norge jo ikke er med i EU..de havde åbnet pakken..

Ha en god dag

Klem til dig og prinsessen.

Silje sin blogg said...

Hei!
Jeg har lagt igjen en award til deg i bloggen min jeg;)

Tove sin strikkeside said...

Dette har jeg lyst til å være med på

maska said...

Jeg vil gjerne samle flere lapper. :)

Med kjæleik til livet said...

HeiA ;)
EG var medi fjor og kunne tenke meg å vere med i år også ;)

har liksom ikkje kommet meg noe lenger med dei rutene...

smil fra monika
ps... vær ops på måla - litt kjedelg å få ruter som er større - mindre en resten --- berre eit lite hint
;)

Kristin Kreativius said...

Hei:) Jeg har og lyst til å være med! ...Men jeg har en del garn som jeg har fått, mandarin, kan jeg bruke det tror du? Det er riktig tykkelse, og rutene blir 18x18... Har også ennå ett sp.mål. Ser de herlige rutene fra forrige swap, og folk har byttet frage fra omgang til omgang. Trenger man det?

ha en fin dag:)

Unknown said...

Eg vil gjerne vere med! :)

Mvh, Kristin :)

Unknown said...

Då er heklinga i gong, og knappen lagt til på bloggen min :)
Håpar på stor oppslutning :)

FF said...

Hei! Dette vil jeg være med på!

Fragmenter said...

Så gøy!! Jeg hiver meg på:-)

Klem,
Elin Pelin Pøyle

En støvel og en sko said...

Hei!
Jeg fant ut om denne swapen via Fragmenter sin blogg, og vil veldig gjerne være med.
Hilsen Sølvi

Anonymous said...

Hei. Jeg vil gjerne være med. Men har ikkje blogg, hadde en en gang i tiden, men det er lenge siden, kansje jeg skal koste støv av den.....Er ikkje så inne på dette her med blogg.... Klem fra Hildehg. Ps. Skal sende deg en mail.

Fru Luna said...

Ja! Jeg vil være med!

Hilde said...

Dette hørtes utrolig gøy ut.. ! Men er jeg kanskje litt seint ute?

Mari said...

Oooo! Kan jeg også få være med? :D

oslodolly said...

Jeg er med;)

Minamor said...

Jeg slenger meg med i siste liten. Ut å kjøpe garn i morgen!