06 October 2009

Stichery – en søt sovende katt… O:)

Har sydd et lite stichery bilde.  IMG_5842
Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til, jeg bar bare kost meg med syingen uten å tenke så mye på det…, kanskje det blir en pute!

Motivet er hentet fra dette heftet!

IMG_5845

Cotton Country Quilt av Bronwyn Hayes.

Den søte pusekatten jeg har sydd er hentet fra det store røde quiltede teppet på fremsiden av heftet.

Jeg har også meldt meg på JULE-SY-MYSTERIET.
Oppgaven blir lagt ut i morgen, man skal både sy/brodere og quilte. Du kan lese mer om det HER!

22 comments:

Anita said...

Koselig med stitcheri! Stitchet litt i sommer jeg! Men har ikke fått brukt så mye av det ennå! har også vurdert å melde meg på julemysteriet, men har vel tenkt at tiden ikke strekker til. Kos deg vennen! klem!

LeKaQuilt said...

Sticheriet er kjempe søtt. Koseligt som pute sikkert !

Timotei said...

Kjempefint stitcheri! Jeg har også det heftet og lurer litt på om jeg skal prøve meg på det teppet, men det er jo så mye annet jeg vil lage også...
Jeg har også meldt meg på julemysteriet hos 9na. Det er jo SÅ mange som skal være med. Kjempeartig!

Tovepia said...

Stitchery ser vanskelig ut. Jeg har en fransk bloggevenninne som også lager mye flott i dette, så jeg er imponert!

Janne i Fagerlia said...

Høres spennende ut dette opplegget. Lykke til!

Hulda said...

Så søtt det motivet var. Helt herlig! Liker så godt slike stitchery.

Turid Holm Flaa said...

Herlig bilde, du kan jo ramme det inn og ha det som et veggbilde.
Det blir spennende å se hva dere lager i det julemysteriumet, hadde jeg kunne sy så hadde jeg vel blitt med på det også. Men her må jeg sette en grense..

Ønsker deg en riktig god kveld.

STRIKKEMOR(O) said...

Veldig søtt stitchery!

Elins systue said...

Veldig søt sticheri. Blir sikkert fin til pute

Lise said...

Å! Det var et kjempesøtt mønster!

h.espe said...

Så skjønt stichery - du finner nok helt sikkert noe flott å lage utav denne :o)

Synd du ikke skal til Lillestrøm, hadde vært kos å treffe deg! Ha en fin uke videre!

Klem fra Hildegunn

Elins Strikkeri said...

Så flott stitcheri du har laga,skjønn pusekatt:))

Bluggi buggi blogg said...

Hei hei.
Fint bilde du har sydd. Du finner nok på noe å bruke det til tenker jeg.
Lykke til med mysteriet :)
Trude:)

Anonymous said...

Å, så nydelig stitchery!

Tino said...

Så koselig stitchery du har laget. Det blir sikkert kjempefint som pute :)

irene said...

Å så fin katt! Den har du gjort bra!
Takk for en trevlig blogg!

Ha en bra kveld!

Anonymous said...

Hei.Så fint.Nydelig pusekatt.Får så lyst til å brodere når jeg ser alt det fine i det hefte.Har bare dagen vært dobbelt så lang...Har så lyst til å lage så mye...Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil

AkH said...

Så jättefint, har själv köpt ett mönster till ett sticheri- får sätta igång med detta nu!
Ha en bra vecka!
Anna-Karin
livetharochnu-akh

Pauline said...

Kjempeflott stitchery, gleder meg til å se hva flott dere lager i julesymysteriet!!
Du lager så mye fint og har en lekker blogg som jeg ofte besøker, men desverre ikke alltid så flink til å legge igjen kommetarer..
Ha en flott dag! :-)

Unknown said...

Så fint! Jeg har ikke prøvd meg på stitchery, men fikk lyst å sy denne katten. Hvor kan jeg kjøpe mønsteret? Søkte på capris, men der hadde de den ikke.

Perla said...

Hei! Fant bloggen din i dag, og ble så inspirert! Så flink du er! Her kommer jeg til å følge med videre:)

Kort og Søm said...

Åh..denne var kjempe fin!!
Fredrikke :o)