09 October 2009

Jule-sy-mysteriet…

Jeg er allerede litt i etterkant…
Valgte meg ut to tegninger fra de julefigurene som 9na hadde ga oss, og begynte å stiche de i går kveld. Etter å ha surfet litt rundt på de andre deltagerne sine blogger så jeg flere som brukte egne tegninger til sticheriet, og da fikk jeg lyst til det jeg også.

Så idag tidlig fant jeg frem julestemplene mine og jeg bestemte meg for at jeg skulle brodere disse søte Lucia’ene. Som egentlig er to Magnolia stempler.

IMG_5851 IMG_5852

Nå står jeg på farten opp til Trysil, så det eneste jeg får gjort på jule-sy-mysteriet i helgen er å brodere sticheriet. Litt dumt…., men jeg får heller sy mitt mysterium til uken.

Lykke til med syhelgen dere som deltar i jule-sy-mysteriet..

God Weekend til alle som kikker innom…

12 comments:

9na said...

Dette blir sikkert supert! Moro med flere motiver.

Anonymous said...

Hei.Så fin.Så flink du er til å lage mønster selv.Kos deg masse i Trysil.Ha en riktig fin Fredag og helg.Klem fra Bodil

Anonymous said...

Blir helt sikkert fint. God helg!

HildeS/Frøken Fryd said...

Kjempesøte motiv du har funnet:)
Det blir spanande å sjå korleis dette blir til slutt:)
God helg.
Smil H

Tino said...

Så fint motiv, det blir sikkert kjempebra.
Ha en fin helg, klem :)

Hulda said...

Søte motiv du har valgt. Kos deg i helga!

Gry said...

Så søte motiv, det høres spennende ut det Jule-sy-mysteriet. Jeg skal følge med og se hva det blir.
Ha ei flott helg, kos deg i Trysil.
Klem Gry : )

reSIRIkulert said...

Kor søte er vel dei...? :) Du må verkeleg kosa deg med sytøyet når du får tid til å setja deg ned med dei..
Ynskjer deg ei fin helg!
Siri

Timotei said...

Men det var jo en kjempegod ide å bruke slike stempelmotiver å brodere etter! Kjempesøte disse!

Hulda said...

Ja, vil gjerne komme til deg, om vi reiser noe. :) Hadde vært veldig koselig. Tusen takk for det du skrev til meg, så koselig!

Janne i Fagerlia said...

Artig motiv! Blir spennende å se hva dere som deltar på "mysteriet" kommer fram til.

FlorasFrue said...

Oppdaget nettop bloggen din, så fantastiske ting du lager!! Jeg legger meg som følger :)
Kjersti