29 May 2009

Stressa? - Nei, aldri....


Nå står jeg på farten til sydligere strøk.... Jeg venter bare på at søsteren min skal komme, så kjører vi innom barnehagen og "plukker opp" Bertine før vi kjører videre til Gardermoen og tar "første fly" til Alcudia, Mallorca.... Flyer går 17.25 :O)
Denne uken hart vært ganske så hektisk, så blogging har desverre blitt nedprioritert. Men jeg er veldig glad for de hyggelige kommentarene dere legger igjen hos meg... :O) Jeg lover å komme sterkere tilbake når jeg kommer hjem .
Ønsker dere alle en flott pinse..., vi snakkes!
NB: Bildet er fra hotellet vi skal bo på!

14 comments:

Monicas said...

kjøss katta....syden du....jaja..bli det meire regn her nu, så veit æ ikke ka æ gjør...ha i protest mot en eller anna værgud, hengt ut klean på snor, i håp om at været ska snu..go tur..å nyt varmen

Anita said...

Goood tur, selv om dere nok har dratt nå! Kos dere masse! KLemmer fra Anita

Rekkehuset said...

Er vel kanskje litt sent ute jeg da, men jeg ønsker deg likevel en fantastisk ferietur!! Kos dere masse:-) Klem fra Hanne.

Janne i Fagerlia said...

God tur til Alcudia, selv om du kanskje er reist allerede! Jeg har vært der selv, og kan skrive under på at det er et bra sted.

Hulda said...

Dere kommer til å få en herlig ferie! Kos dere masse. Klem fra Hulda

Anonymous said...

God tur til dere alle sammen! jeg er kjempe misunnelig! Stiller gjerne opp som privatlærer/nanny for lillejenta hvis dere trenger det på en reise til varmere strøk ;-)))

lise said...

Så deilig, nå ble jeg ørlitegranne misunnelig her jeg sitter!

Håper dere får en knallfin ferie!

Tino said...

Å så deilig, kos dere masse! Det er kjempefint på Alcudia. Skal snart reise sydover selv, så litt i feriemodus allerede.
Ha super ferie!

Beate said...

Å så deilig. Håper dere får en kjempe fin ferie!

Ugla said...

Heldigvis er det kjempevarmt her i dag, så jeg slipper å være sjalu :-)
Ha en strålende ferie!

Josefine said...

Heisan...så deilig med sydentur:)

Kos deg masse og ha en riktig GOD TUR! Klem

Hannes hage said...

Å, der ser det superdeilig ut! Kos dere på ferie.

[morgrethe] said...

Mmmmmmm.... så deilig.

Kos deg masse!

Anonymous said...

xanax cost xanax for social anxiety disorder - buy xanax hong kong