20 May 2009

Typisk meg....


...å vente til siste dagen med å lage to konfirmasjonskort...

Her jeg bor er det konfirmasjon i morgen, og i den forbindelse har jeg hele tiden tenkt at jeg skulle lage to guttekort. Jeg har visst det i flere uker, alså har jeg hatt god tid. Likevel har jeg ikke laget de før i kveld. Typisk meg!

Men nå er de levert til morgendagens jubilanter!

Har laget begge kortene ganske like, det er bare mønsterarkene og motivet som er forskjellig.

På baksiden av kortet har jeg brukt mitt rykende ferske personlige stempel. Er kjempefornøyd med det!

Hvis du også ønsker å bestille deg en personlig stempl kan du gjøre det hos Scrapmagasinet.

11 comments:

h.espe said...

Hei på deg!
Ikke bare typisk for deg - jeg er akkurat på samme måte... Kort lager jeg gjerne rett før jeg må gå ut døra.... Kjempeflotte kort du har laget iallfall - du er superflink til dette, og til stor inspirasjon for meg :o) Jeg har også bestilt meg et personlig stempel, og er veldig fornøgd. Billig var det også, og det liker vi...!

Ønsker deg en supergod helg - for mitt vedkommende laaaang helg!!

Goklem fra Hildegunn

STRIKKEMOR(O) said...

Nydeleg konfirmasjonskort! Det er veldig personleg og flott å få eit sånt heimelaga kort!! Eg skal i konfirmasjon på søndag, men det blir nok kjøpekort på meg..... Ha ei fin helg!

Nina said...

Og du og du - er du oppe like tidlig som meg en Kristi Himmelfartsdag ;). Jeg ble vekket av noen katter som skal ut. Jeg kjenner at jeg er litt småskeptisk i magen til dette tynne stoffet. Jeg er så pinlig nøyaktig, og med dette tynne, slitte stoffet er jeg redd ting kan dra seg veldig mye - og gi meg MANGE grå hår ;). Men, men - vi gjør et forsøk. Er redd jeg kommer til å flate ut på sofaen kl. 12 nå ;). Er ikke vant til stå opp kl. 6 lenger.

Du er såååå kortflink, Synnøve Olava - at jeg tar av meg hatten...eller det har jeg ikke. Men jeg kan bøye meg i støvet - for det har jeg. Støv altså ;). Ønsker deg en fin torsdag!

Nina said...

Nei. jeg har ikke prøvd meg på scrapbooking i den morderne formen, men jeg hadde min egen form for scrapping i ungenes albumer da de var små. Før denne nye hobbyen kom til Norge på en måte. I denne perioden hadde jeg en hjemmeside og hadde mye kontakt med damer i USA. De scrappet mye. Bestilte litt småtteri fra USA, men det ble med det. Det er litt sånn at jeg tenker at dette kan jeg IKKE begynne med. Sånn som med lappene. Jeg blir stressa av for mange prosjekter. Har en venninne - Tone - som jeg tror du også kjenner til - som bor på Skarnes - som er det store scrapperen i vår vennekrets.

Nina said...

Krative Aud kjenner jeg vettu ;)

Monicas said...

siste liten dame..ja det e litt mæ å det...sukk...at man aldri lære..men kortan dine va så fint laga..dette kan du:) go dag videre...

garnlykke said...

Nyydelig kort. Og herlig tekst på stemplet ditt. De som får noe med det stemplet på må føle seg beæret!

Så du at jeg sendte deg mail?
Jeg er godt igang med pakkingen allerede... ;)

Anita said...

Sååå fine kort du har laget!! Utrolig skjønne! Så detaljrike og fine! Må inn å sjekke de personlige stemplene nå før jeg går ut i hagen! Ha en strålende flott helg! Klemmmer fra ANita!

Elins Strikkeri said...

Det er nok ikkje berre du som har det slik, eg lager ikkje kort men er ofte ute i siste liten for å kjøpe kort. Kortene dine vart veldig fine og tenk kor kjekt å få slike kort, ha ein fortsatt fin søndag:)

Beyla said...

Må kjøpe kort, jeg. Makan, kjøpekort er kjipe. dine ble superflotte altså. men fortell meg, kan du ta en en mere inngående forklaring i hvordan du hekler dem sammen til en stor lapp? for jeg har tenkt ut jeg vil ha det, men visste jo da ikke hvordan jeg skulle gå frem for å få det til.. ;) Ha en herlig helg!

[morgrethe] said...

Fine siste.liten.kort synes jeg. Heldige mottakere. Når det gjelder siste liten, så kjenner jeg til det godt. Er et siste liten menneske jeg også. Jobber best under press, men nå er jeg sliten av det..., he he.... prøver å endre meg, men det er jammen meg ikke lett.

Så nydelig heklekjole Betina har fått. Det blir deilig med litt varme. Jeg har akkurat letet på nettet, vi skal til Hellas på øyloffing i sommer. Begynner å glede meg.

Kos deg/dere med helga.