26 February 2007

Uhøytidelig utfordring + div.

Nå har vi kommet hjem fra vinterferie i Trysil. Det har vært kaldt, mye snø og veldig koselig. Helt uten scrappesaker og internett, nesten så man får abstinenser når man har vært borte fra det noen dager....


Minibok - kan stå utslått slik at man ser alle bildene.

Minibok - når den foldet sammen.

Minibok - her ser man alle de forskjellige sidene.

Minialbum - kurs:
I forrige uke hadde jeg kurs på "minialbum". Det var ikke mer en 3 kursdeltagere, men det var helt greit. Tilbakemeldingene fra de som var der var veldig bra, alle syns det var kjempemoro. Og alle tre lagde fantastisk flotte små album.
Innmaten til album blir laget av kun et 12x12 ark(cardstock)
Hvis det er noen der ute som ønsker at jeg skal holde et minialbum-kurs, så "syng ut"
Jeg tar 250.- pr. kursdeltager, og da innkluderer det alt man trenger for å lage en minibok som den dere kan se på bildet ovenfor. Minimun 4 deltagere.

Uhøytidelig utfordring = "Scrappe-barnesang-bok"
Har lenge hatt planer om å lage et scrappealbum med de barnesangene som Bertine liker aller best. Ved siden av selve sangen kommer jeg til å dekorere med bilder og tekst om når og hvordan hun ble glad i/lærte sangen å kjenne
Kommer til å starte opp med de første sangene hun lærte. Har planer om å scrappe en sang hver uke, og hvis DU har lyst til å kaste deg på denne uhøytidelige utfordringen, så er det bare å bli med. Jeg skal prøve å få lagt ut en sang og en layout hver uke. Du kan selvfølgelig scrappe de sangene som passer deg best...
Jeg har kjøpt et spiralalbum med ca 8x8 sider som jeg skal bruke til denne sangboken.

Magnolia stempler:
har nå bestillt meg mine aller første magnoliastempler, og jeg gleder meg vilt og hemningsløst til de kommer... Har blitt så enormt inspirert av de utrolige flotte kortene som Stempelgal og Linda Muhren lager

Ønsker alle en fortsatt kreativ uke.

5 comments:

Lene S said...

Så nydelig minialbum! Og utfordringen din er knall! Jeg noterer ideen til en anne gang...nå har jeg litt for mye annet å henge fingrene i..

Ha en fin fin kveld Synnøve! :o)

Anita Hagen said...

Så utrolig flott minialbum!!!
Du er jo bare så ufattelig dyktig med album og scrapbooking da, og det er en fryd å se alt det flotte du lager med Bertine-bilder, hun er jo bare så sjarmerende og nydelig *smelt*

..og mens jeg har oppmerksomheten din, må jeg bare få si tusen takk for flotte og herlige ord i bloggen min. Sånt varmer langt inn i hjerterota kan jeg love. Man vokser liksom aldri fra en vennligsinnet klapp på skuldra og litt ros i ny og ne. Funker som vitamin på meg i hvertfall ;-)

Ha en strålende og kreativ kveld videre!

Klem Anita

Vibeche Bergqvist Ellingsen said...

Fantastisk herlig minialbum, den har jeg notert meg for det kunne jeg ha tenkt å lage også :)
Så herlige bilder og farger :) Likte så godt hvordan du har pyntet albumet :)
Du er bare så dyktig :)
Ha en fortsatt fin uke.
Klem

Lilo said...

Vilket underbart minialbum du skapat! Nu känner jag att jag blir inspirerad att göra något liknande!

Lene said...

Så flott album!
Herlige farger og nydelig pynta!
Og kursing er gøy, altså!
Jeg har hatt noen kurs, men skal begynne med enda flere framover nå.
Jeg satt faktisk sammen ei kursliste i dag, sammen med en butikk jeg samarbeider med. Gleder meg masse!

Og den utfordringa di høres kjempegøy ut!
Jeg må tenke på om ikke dette er noe tante Lene bør kaste seg med på :)