08 February 2007

Sliter fortsatt med døgnrytmen...



Her er en layout jeg laget i julen.
I mangel av noe som er nylig laget så legger jeg ved denne. Jeg scrapper, men jeg har jeg tenkt å delta i M Game på Minneriket så da kan jeg ikke publisere det jeg holder på med...

Har nå endelig kommet meg hjem fra Los Angeles og CHA messen. Sliter fortsatt veldig med døgnrytmen, selv om det nå snart er en uke siden jeg kom hjem. Messen var vannvittig rå, og det var morsomt å få en sneakpeak på hva som kommer utover våren. Ble vannvittig imponert over alle de lekre papirseriene som kommer, og jeg syns spesielt de nye flotte seriene til BG er gorgeous. Vi får inn tre av disse seriene i KINFLICKS AS og jeg gleder meg til å lage layouter i disse papirene.

Ha en fortsatt kreativ torsdagskveld...

6 comments:

banglamarie said...

Flott layout!!!

Håper døgnet ditt stabiliserer seg etterhvert :)

Må ha vært spennende å se alle nyhetene!!

Lilo said...

Vilken jättefin layout! Jag är sååå avundsjuk på dig som fick åka till CHA! Ha en trevlig helg!

Ania said...

En flott layout Synnøve! :) Kjempegøy at du slenger deg på the M game du også :) Gleder meg til å se dine bidrag der :D Håper døgnrytmen kommer tilbake snart og selvsagt: *envy* på deg og ditt CHA-eventyr :D

Vibeche Bergqvist Ellingsen said...

Kjempe flott juleside :)

Håper du får døgnrytmen igjen snart.
Ønsker deg og dine en fin helg :)

Klem

teres said...

Fantastisk LO, helt underbar!!!! Å tänk att få åka på CHA *drömmer*.

Mette said...

Hei vennen! Takk for flotte dager i LA sammen! Det var topp! Jeg sliter også litt med døgnrytmen, men det kommer seg. Jeg har scrappet 10 8x8 sider etter at vi kom hjem, men det er bare med bilder av min niese. Det er til kalender til min bror... Men, jeg har kost meg veldig med det, og jeg klør i fingrene etter å gjøre mer... Så eg er nok absolutt i gang med noe nytt snart.. Må bare gjøre ferdig de to siste til kalenderen. Det går så fort å scrappe 8x8 for de er jo så små...Jeg håper vi treffes snart til en scrappehelg, kanskje?? Det hadde vært noe...*drømme*