11 February 2007

Bertines aller første skitur.

I går dro vi til Jessheim og kjøpte Ski til Bertine.
Hun har gitt utrykk for at hun har ønsket seg det, så da syns vi det var greit å gå til anskaffelse av et par barneski..., hun har jo tross ALT BLITT 3 ÅR NÅ. Det var veldig populært, hun var stolt som en hane. Og hun måtte selvfølgelig prøve skiene med engang vi kom hjem... Jeg ble utrolig imponert.... til å være aller aller første gangen hun hadde ski på beina så var hun kjempeflink. Hun gikk bortover plenen helt uten å falle...
Vi hadde planer om å dra ute en tur i dag også, men det har vært såpass kaldt at vi har holdt oss inne. Bertine er plaget av astma, og det er derfor ikke så heldig at hun er ute når det er så kaldt...

Første skituren måtte selvfølgelig dokumenteres.... *smil*
Har faktisk fått scrappet en dobbel layout i dag, men den er til en konkuranse, så jeg må vente med å legge den ut på bloggen min.... :O))

Ønsker dere alle en fortsatt fin og kreativ søndagskveld.

6 comments:

Ania said...

Åh så skjønn hun er da!! :D Flink og! :D

Berit said...

åå - helledussen så søt!!
Og det er først når de blir større at de tenker på alt annet mens de går på ski - og detter selv på flatmark ;) Merker det her i huset ;)
Ha en fin uke!
Klem

Mette said...

Så kjempeflink hun er! Det er jo det de sier, noen er bare født med ski på beina! Kanskje hun blir den nye Marit Bjørgen??
Gleder meg til å se LO'en du får ut av dette, og lykke til i konkurransen på Minneriket! Spennende...

Lilo said...

Sååå söt hon är på skidorna! Det blir en fin layout sedan. =)

Catrine said...

Så flink hun er på ski! Gleder meg til å se en layout om den første skituren! ;)

Åshild said...

Herlig ski-bilde! :)

Jeg gleder meg også til å se LO'en med dette bildet!

Ha en fin dag, Synnøve :)

Klem