18 February 2007

2 ferske layouter....


Bertines første skitur...

Forrige lørdag kjøpte vi ski til Bertine, og det var selvfølgelig stor stas da hun endelig fikk ski på beina.... og som den "papparatzi" fotografen man har blitt, så måtte det selvfølgelig foreviges... LOL.... Bertine var overraskende flink, hun klarte å gå bortover plenen uten å dette alt for mange ganger.

"Skitur" layouten ble begynnt på på scrappetreff hos Kinflicks på fredagskvelden, og siste finishen på den ble lagt i dag...

Denne ganger har jeg avfotografert layoutene, og jeg ser at de har blitt litt skjeve, men man kan da se hvordan de ser ut...

Layouten nedenfor laget jeg den 14. februar, på valentines dagen. Bildene var tatt et par dager før, og jeg syns de ble ganske fine. har mange bilder i samme sjangeren, men jeg valgte å kun bruke ett bilde på layouten....

På skrivelappen til venstre for bildet er det Bertine som har skrevet. Jeg ba henne skrive at hun var glad i pappa, og den gjorde hun.... *smil*


Kos i sofakroken - Valentines layout...

9 comments:

teres said...

Helt suveräna layouter och vilka foton, åhhh! Nu har jag scrappat mig lealös i flera timmar och orkar inte mer men jag ser ett par som jag vill lifta om det går bra :)!?

Ha det
/teres

Mette said...

Hei! Så flotte LO'ene ble! Du er kjempeflink! Jeg klør i fingrene etter å scrappe litt jeg også, så det blir vel til det imorgen, tenker jeg... Ellers så skal jeg legge ut bilder av kalenderen idag...så da kan du ta en liten titt etterhvert...
Reiser kanskje en tur til Neskollen i løpet av uken...mulig onsdag... Gir deg beskjed iallfall.. Kanskje vi kan treffes i butikken eller noe.. Klem

Lene said...

Så fine LO'er du har laget!
Jeg liker at det er så mye som skjer på dem - så mange detaljer å feste øynene på.
Bildet du har brukt på valentines-LO'en var nydelig!
Og så morsomt at Berthine har skrevet selv :) Det blir et flott minne å ha!

Ønsker deg en fin dag!

Åshild said...

Supre LO'er, Synnøve! Herlige detaljer på valentin-LO'en :)

Håper du har det bra!

Klem :)

Kirsten said...

Nydelig skitur, og så koselig valentinesLO :D
For en flott ide å få snuppa til å skrive sånt :D
Ha en flott scrappeuke!

Nina`s Rosa verden said...

Hei hei og takk for sist ja!!!
Veldig hyggelig å hilse på deg,og leit var det at det ikke ble tid til middag,men som du sier...det har vi til gode til en annen gang!!!
Nydelige loèr du har laget her da,likte begge to veldig godt!!!
Bare hyggelig at du linker meg,har allerede linket deg:)
KLEM.

Inger Marie said...

Kjempe herlige Lo´er du lager

Lene S said...

Flotte layouter Synnøve!!

banglamarie said...

så søte layouter!