20 July 2008

"Hjemmesnekra" blomster...



For et par dager siden kikket jeg innom bloggen til Wilna og ble kjempeinspirert til å lage min egen vri på alle primablomstene jeg etterhvert har anskaffet meg. Jeg startet med å helle alle blomstene utover scrappebordet før jeg satte de sammen til fargerike blomsterkreasjoner.
Ved siden av blomster i alle størrelser og farger har jeg også brukt tyll, bånd og knapper.
Når jeg hadde satt sammen en blomst jeg syns var fin så sydde jeg den sammen med nål og tråd.
De var både enkle og morsomme å lage..., tror nok jeg kommer til å lage flere.
Nå gleder jeg meg til å bruke de på kort og layouter...

God søndag!


Her er mesteparten av de jeg hitill har laget.


Laget av prima og Bazzill(store) blomster, knapper, bånd og tyll.
Har prøvd å lage i alle fargenyansene, slik at jeg har noen som passer uansett hvilke papir/farger jeg lager kort av!

13 comments:

Marit said...

Så utrolige kule de ble :) Passet bra til alt det fargerike du kreer. Jeg blir alltid i godt humør etter å ha besøkt din fargerike verden her på nett :)

Stine said...

Åh så herlige de blomstene var, god idè å fornye blomstene man har liggende!
Nydelige kortene under her også!!

Ha en finfin søndag! :)

Moia said...

Så herlige disse blomstene ble. Supert å sette sitt eget preg på blomstene.

Renée og Amanda said...

Så fargereike og kule blomstene blei!! Det var jaggu en god idé! :D

Tante Mimmi said...

wobs! Korleis havna eg her???
Eg var jammen meg heldig! Eg lagar berre kort rett før eg spring i selskap...men her inne var det jo mykje godt å sjå på! Har rulla meg tilbake og tilbake ...
Takk for titten- linkar deg så eg finn deg att!:) ok?

Hulda said...

Oi, så artige og søte disse blomstene var. De kan jo brukes til mye og mangt. :) Flotte kort du har laget i forrige innlegg også. Jeg likte spesielt godt nummer to.

PS nå er det bildet av kortet jeg laget på bloggen min. :)

Anita said...

Såå friske og fine de blomstene ble!! Og hekleteppet ditt blir kjempefint!! På jobben min bodde det tidligere en mann som hadde ett hekleteppe som kun bestod av en stor lapp, og det var veldig fint! Selv om jeg syns det er kjekt med litt flere små som kan taes med uten at håndarbeidet blir for stort! Nå må jeg sy litt mere på lappeteppet mitt!! Bilder kommer en annen dag!! Kos deg!

Veronica said...

Kjempefine blomster! dette må prøves:)

Unknown said...

For noen fantastiske blomster!!! Helt herlig! Ble nesten stum her jeg nå ;) En genial ide!

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min også! Velkommen igjen ;)

Klem

Gladie said...

Wow, for en fantastisk ide, de ble skikkelig lekre! tusen takk for inspirasjon!

Kan det friste med en vintage BlogCandy så ta en titt i
bloggen min :)

Trude Julie said...

Jeg digger, digger , DIGGER disse blomstene :D TAKK for at du viser de fram, her fikk jeg masse inspirasjon, gitt.

Unknown said...

Jeg må bare si, er du klart over for en inspirasjon du er for oss som bare må ha noe å dille mellom fingrene med? Jeg ELSKET hekleputene dine (endte opp med at jeg bare måtte lage selv :)Nå holder jeg på med et massivt lappeteppe, men med studier utenom tar det LITT tid :) KJEMPEFLOTT AT DU BLOGGER MED ALLE DINE HOBBIER. JEG ELSKER BLOMSTER! OG BLOGGEN DIN :)

Unknown said...

Jeg må bare si, er du klart over for en inspirasjon du er for oss som bare må ha noe å dille mellom fingrene med? Jeg ELSKET hekleputene dine (endte opp med at jeg bare måtte lage selv :)Nå holder jeg på med et massivt lappeteppe, men med studier utenom tar det LITT tid :) KJEMPEFLOTT AT DU BLOGGER MED ALLE DINE HOBBIER. JEG ELSKER BLOMSTER! OG BLOGGEN DIN :)