18 July 2008

To kort...




Nå syns jeg det er så moro å lage kort, og da går produksjonen unna, uten at det blir noen masseproduksjon...., langtifra.

Her er to kort jeg har "snekret" sammen i noen sene nattetimer!
Det øverste kortet er med et av motivene i sommerserien til H&S. På begge kortene har jeg brukt restepapir, da jeg ikke liker å å skjære opp et 12x12 ark for å bruke det på et kort. Sparer de til Lo'er. Likevel har jeg så mye restepapir at jeg kunne lagd 100 kort minst uten at det ville synes nevneverdig i restepapir kurven....*blush*...(likevel fortsetter jeg å kjøpe mer papir)

I dag har jeg hatt fri fra jobben og har benyttet dagen til å vaske litt godt, slik at jeg kan ha resten av helgen fri til andre sysler.

Ønsker alle som kikker innom en god weekend!
xoxo

7 comments:

anneskreative said...

Hei!
Så lekre kort du lager,,,,syntes det ser så gøy ut, men jeg får det liksom ikke til. er vel ikke nøye nok tror jeg.
du burde se på bloggen til Trine, adressen er triurine.blogspot.com,,,,hun lager også masse flotte kort.
Lykke til
Anne

Åshild said...

Så koselig med et livstegn fra deg, synnøve! Lenge siden sist jeg har sett eller hørt noe fra deg. Så, godt å se at du er i gang med kortlaging - og knallmoro at du vil være med på AJ-utfordringen :) Gleder meg til å se hva du lager!

Ha en fin-fin helg.
Klem

tinemor said...

To nye lekkre kort!!
Så flink du er!
Liker stilen din
Riktig god helg til deg og dine også!

Berit said...

*vinker*
Så kos å se at du lager kort igjen, Synnøve! Flotte som alltid!
Her suser livet som før, bare at jeg har blitt litt sprekere! ;)
Jeg "knøler" litt med kortene om dagen, men jeg finner inspirasjon her hos deg, så jeg håper det løsner!
GOD HELG!
Klem

Rosa said...

Så nydelege kort! Ein gong skal eg lære meg stempling og fargelegging - det er så fint!

God helg!

annes paperfun said...

Så flotte kort og så fine kreative detaljer!
God helg!

Torill said...

Så stilige kort!!! Likte spesielt godt det med blå blomst!!! Helt nydelig! Kjekt å se noen kort fra deg også1 Er innom deg av og til:-)
klem fra meg