14 March 2007

Min deltagelse i scraplift konkuransen på Papirgleder...


5 damer på tur til San Diego...

Hadde bestemt for at jeg SKULLE delta i denne rundens scrapliftkonkuranse på Papirgleder. Problemer var bare det at da jeg kom hjem fra jobb klokken 18.30 i dag, så hadde jeg enda ikke begynt på den. Men etter at jeg hadde spist fikk jeg da "mekket" en layout. Og jammen rakk jeg å laste den opp i galleriet til Papirgleder før fristen gikk ut også. Tror jeg rakk det med 2 min...

Det ble en rask og forholdsvis enkel layout, men jeg ble ganske fornøyd med den likevel...., liker de coole toalettdamene, og gafferteipen fra 7gypsis er helt RÅ...

Papirene jeg har brukt er Salsa Celebration fra Junkitz. Fikk med noen prøver på de da jeg var på CHA messen i Los Angeles. Papirene er fantastisk flotte og med sterke farger(akkurat som jeg liker det) Vi har bestillt denne papiserien i Kinflicks, men den har ikke kommet ennå. Tror ikke Junkitz sender den ut før i begynnelsen av april...

Ha en fortsatt fortreffelig kveld...

2 comments:

Anne Marit said...

Hei, hei Synnøve! Så flott at du rakk å bli med i scrapliftcup! :) herlig fargeglad side du har laget ! :) stilig effekt av den gaffateipen :)

Berit said...

Stilig bidrag til cupen, jeg var sent ute selv, hurtigscrap kan den jeg leverte kalles.. men det er litt gøy det også!
Skal på treff på Stange på lørdag, så litt forberedelser må kanskje til... tviler på at jeg hurtigscrapper der... Mer skravleguri på treff ;)

Ha en fin torsdag!
KLEM