28 March 2007

Chipboards fra Junkitz



Har dekorert to chipboard plater fra Junkitz. Kjempemorsomme å dekorere, og veldig flotte gaver. Da jeg var på Cha i Los Angeles så var jeg på workshop med Tereza Collins i Junkitz, og da lagde vi kalender på boards/sånne plater. Skulle gjerne ha vist dere den også, men den henger i butikken til Kinflicks AS. Dissse settene finnes i 2 forskjellige størrelser, og dette er den minste. (Beklager det dårlige bildet, men klikker du på det så kan du se det litt større)

Jeg har brukt papir og alfabet letters fra Perhaps serien til Basic Grey. Blomstene er laget av diecuts. Den lille tekstblokken på høyreside er en tag fra 7 Gypsis. Alle disse produktene selger vi i butikken hvor jeg jobber; Kinflicks AS, som er både en nettbutikk og en butikk/kafebar...

Ønsker dere en scrappende flott onsdag!
XOXO
Synnøve

6 comments:

Stine said...

Hei Synnøve! Så stilig det var, lurt å dekorere papp på den måten! Blir spennende å se mer fra deg i Ett Trykk framover!

Ha en finfin dag! :)

Linn said...

Hei! Takk for koselig besøk i bloggen min! Har hørt om deg jeg også... Og så mye flott du lager!!! Og for en nydelig jente du har.

jeg vil gjerne linke til bloggen din, jeg!

Catrine said...

Så stilig det ble. Nydelig laget! :)

Ania said...

Kjempesøt! Gratulerer som DTmedlem i Ett Trykk! Spennende og morsomt! :)

banglamarie said...

Flott chipboardplate/bilde!!
Skikkelig lekekert!!!!

sier som Ania: Gratulerer som DT-medlem i EttTrykk!!
Gleder meg til å se hva dere lager i tiden fremover. Lykke til :)

Nina`s Rosa verden said...

Så fin den ble!! Moro å dekorere chipboard!

Gratulerer så mye som designer i Ett Trykk! Spennende!!

Gleder meg til å se deg på Papertrends fredag!!

KLEM :)