22 March 2007

Hekta på lettersize....



Tror jeg har blitt litt hekta på lettersize.....
Mindre format = kortere tid på selve scrappingen = flere layouter = flere layouter...

Dette er en layout jeg laget i går kveld. Jeg mangler tekst, men jeg må innhente opplysninger om tid og sted før jeg får skrevet den. Skal til Trysil i Påsken og da skal jeg passe på å "pumpe" mamma og pappa om opplysninger og historier fra "gamle dager"...

Bildet er et gammel bilde fra da pappa var i Tysklandsbrigaden, og pappa er den tøffe fyren ytterst til venstre... Er så glad i å se bilder av mamma og pappa da de var unge for de var så pene begge to...

Mine favoritt papir for tiden er Scarlet's Letter fra Basic Grey, og da spesielt de to papirene jeg har brukt på denne layouten.

I kveld skal jeg holde scrappekurs, og temaet for kvelden er Vinterlayout... Så nå må jeg gå igang med de siste forberedelsene...

Ha en scrappende flott torsdag..., håper dere får tid til å scrappe MYE...

7 comments:

Lene S said...

Det er flott med letter! Og denne siden er kjempefin...og takket være den har jeg nå puttet disse to arkene i handlekurven min på PG... LOL

Falt for oppsett, farger og detaljer, passet så godt til temaet også.

Ha en god natt :o)

Stine said...

Hei! Nydelig LO, liker også lettersize kjempegodt. Og de arkene der må nok bestilles ja.. :) Takk for titten hos meg, er litt ny i denne blog-verden. Har sett litt i din, og du lager fantastisk mye fint!

Ha en finfin fredag! :)

Ania said...

Så nydelig denne var! God ide å "pumpe" foreldrene dine om gamle dager, tenk så gøy å scrappe sånt før de går i glemmeboken! :)

Annie S said...

Flott side du har laget av pappan din og de andre karene. Fargene var jo bare så passende til bildet!

Har selv prøvd meg litt på lettersize, men jeg falt ikke for det formatet. Må nok holde meg til 12x12 " jeg :)

Ha en fabelaktig helg!

Stine said...

Og forresten, gratulerer så masse!! Fikk Ett Trykk i posten i dag..så spennende da!! ;)

Åshild said...

SÅ mye flott du har laget den siste tiden, Synnøve :) Jeg har også skrekkelig lyst til å prøve meg på lettersize... og enda mer nå etter å ha kikka i bloggen din :)

Ha ei fin helg!

Klem

Vibeche Bergqvist Ellingsen said...

Kjempe flott side du har laget. Gøyt med andre størrelser også ;)

Ellers vil jeg bare gratulere deg med jobben som DT i Ett Trykk :)
Gleder meg til å se mere fra deg, ellers ønsker jeg deg en riktig fin helg :)

Klem