24 September 2006

Møøøø.....


"Møøøøøø....."



"Bertine's gatekjøkken"

Legger ut 2 layouter jeg har laget i helgen...deilig å endelig få litt tid til å scrappe igjen...
Bertine's gatekjøkken ble laget etter lørdags scrapliften på Papirgleder. Orginalen var laget av Rita Elton, en av designerne på PG.
Syns både bildet og historien er ganske koselig, så da ble det en layout for å dokumentere. Jeg spiser "liksom" pølser hver dag, til Bertines store glede.
Bildet er montert på en folder som kan brettes ut, inni i den flere bilder, og også litt tekst.
"KU" layouten lagde jeg på scrappetreffet på fredag. Og den ble jeg ganske fornøyd med. Liker de sterke fargene mot de svarte kuene...
Ble så veldig motivert og inspirert på scrappetreffet jeg var på på lørdag, så nå er hodet fult av alle layoutene jeg skal lage. Håper det blir litt tid til scrapping denne uken...

8 comments:

banglamarie said...

Blir så imponert over hvor mange detaljer du får med på sidene dine. De er så fargerike og flotte!
Blir så glad av dem ;)

Gleder meg til å se besteforeldresider ;)

-Marie

Anonymous said...

så flotte sider!!! orntlege gla sider!!!

me e veldig glad for att du har funne veien til vår blogg!!!

(sølvi helen digge olava navnet ditt, hadde ein gong ei koseleg nabodama som heitte da, ikkje ofte da flotta navnet e ibruk idag)

_Kine said...

Disse var kjempefine, begge to. Kulayouten er jo bare KUl, hehe. Kuer er forbausende fotogene dyr.

Og Bertines gatekjøkken var veldig søt. Bertinen din er kjempesøt :)

Rita said...

Digger den KU-LOen. Den ble bare så stilig. Sier som Marie her at du er helt utrolig på detaljer!! Synes scrapliften din ble kjempe fin også :) Ønsker deg en strålende uke, og en fin-fin mandag.

Rita said...

PS. legger bloggen din til i listen på siden min jeg. Håper det er greit :)

Annie S said...

Lekkert som alltid fra din kant, likte spesielt godt Bertine sin gatekjøkken lo jeg :) Bare det at du alltid husker å ta bilder imponerer meg....

Hils Vidar og si at forslaget hans om Barnas Dag er SUPERT. Hadde vært flott med noe slik i bygda. Supert tiltak!

Lene S said...

Hei :o)

Kulayouten er råKUl! (Måtte bare...LOL) Digger også fargebruken din, og som du sier så er det så flott mot det svarte. Bertinesiden er også helt skjønn (fint stempel også ;o))

Håper ikke det blir lenge til vi ses igjen!

Klem!

teres said...

Fantastiska LO´s, blir lika fascinerad varje gång jag kikar in hos dig :). Fotona, färgerna och alla detaljer är fantastiska!!!!!