05 August 2008

Kort med "hjemmesnekra" blomster

Har laget to kort hvor jeg har brukt mange produkter fra Tim Holtz.



Dette kortet er 3x6, et format som er akkurat passe til disse stemplene fra Tim Holtz.
Blomsten har jeg snekret sammen av filt blomst, primablomster, zigzag bånd, bånd og det hele er sydd sammen med en sort knapp.
Stempeltrykket er distresset med Distress Inc før jeg har brettet og skrapt kantene med saks for å få en litt vintage stil. Så er alle kantene distresset med brunt.
De forskjellige lagene er festet med limputer.



Grungeboarden er først malt med sort acrylmaling før den er pusset med sandpapir for å få frem strukturen som er i den.



Dette kortet er også laget med stempler og grungeboard fra Tim Holtz. Hjemmesnekra blomst som er laget av store primablomster, bånd og en påsydd knapp som holder det hele sammen.



Denne nøkkelen er også malt med sort acrylmaling før den er pusset for å få en slitt look... :-)

7 comments:

Anita said...

Utrolig stilig kort i flotte farger:) Likte formatet ditt veldig godt, og de stemplene er jo kjempetøffe!

Ha en fin kveld!

Anita

annes paperfun said...

Så stilig kort og herlige farger..
liker de stemplene godt ..ønske meg de...

Anette S said...

Utrolig kule kort! De blomstene er råtøffe!

Tante Mimmi said...

Eg driv å smugkikkar inn til deg! Fordi du er knall god på noko eg absolutt ikkje kan!;)
Så om du stikk innom meg kan du ta med deg ein award til bake! Og om nokon vert nyfikne får du nok fleire som kikkar innom dei næraste dagane!:)

Trude Julie said...

Du og du så lekre kort du har laget, de inspirerer som bare det!

Tusen takk for koselig melding på minblogg :D

Joanna said...

Kjempeflotte kort, og blomstene er bare utrolig lekre.

Tusen takk for komentaren på bloggen min, det ble jeg veldig glad for :)

Oxana said...

Knallfine kort!!! Likte blomsrtrene veldig godt. Ha en fin kveld.