22 August 2008

Blog Candy... :-)



I dag har jeg ryddet frem stoffene mine, de har ligget nedpakket i sorte søppelsekker helt siden vi flyttet. Nå var det deilig å få de frem i lyset igjen, se og ta på dem...

Jeg sorterte stoffene etter farger, samtidlige som jeg plukket ut de stoffbitene jeg vil betegne som "rester"!
Jeg har bestemt meg for å gi de bort til en bloggvenn..., det kan bli deg.

Det er mange, mange stoffer..., noen er ikke så store, men andre har full bredde og har en bra lengde. Stoffene vil passe bra til applikasjoner og andre små quilteprosjekter.

For å være med i blogcandyen må du gjøre følgende:



1. Du må har en egen blog, og legge inn en post om min blogcandy i din blog.



2. Legge meg til din blogliste.



3. Kommentere denne posten, så jeg kan besøke din blog.



4. Du har frist til fredag 29.08.08 kl 21.00




17 comments:

Meg said...

Åh ser ut som mange fine stoffer. Morsomt å ta frem igjen etter lang "hideaway"

Holder på med mange syprosjekter om dagen så det hadde vært morsomt med noen nye stoffer ;)

Angella said...

Oi... så morsomm blog Candy! Dette vil jeg være med på:)

Angella

@__EY__ said...

Hei,

jeg kan ikke quilte ; )
Er bare innom en
liten tur, liker godt
det bilde av jenta
under paraplyen...

Au revoir.

Orlaug said...

Hei! Spennande med nye stoff, små eller store.
Eg er gjerne med...

Pauline said...

Har ikke egen blog og er ikke med itrekningen, men heldig er den som vinner! Mange lekre godbiter der!!
Har nettopp ryddet i mine egne tøybiter, bare for så å gå og kjøpe noen flere nye... *sukk*

Timotei said...

Å, så artig! Dette må jeg være med på! Så fine stoffer kan jo ikke ligge bortgjemt i en søppelsekk. De må fram i lyset! Og selv den minste stoffbit kan jo brukes til noe.
(Du spurte meg om fargenr. på hanskene jeg har strikket. Det er Fabel 901. Hvis du går inn på drops sine sider kan du se fargekart. Det er så mange fine fargekombinasjoner!).

Sølvis blog said...

Ja takk den blir jeg gjerne med på. Syr en del tepper til en aksjon for langtidssyke barn, og slike biter er flott "fyllstoff"

MITT FARGERIKE said...

Kjempefin blogg du har, abonnerer på begge dine blogger eg. Fint at du gjer vekk stoff, har sjølv ein del stoff som eg tek fram av og til og berre klappar på altså "Klappestoff".

merete said...

Sølvi tipset meg om restehaugen din, og jeg blir gjerne med i trekningen!
Jeg bruker google reader (samkjøres med gmail og bloggens innlogging :-) og håper at det kan regnes som "bloglines"?

Artig blogg du har, - mye inspirerende fra scrappingens verden.

Kari Aspenes said...

Mitt første møte her inne ga meg gode følelser. Fine håndarbeider og ei skjønn lita pia!
Nå er du på min bloglines og da er det jo lettere å følge med.

Spennende med trekningen! I kveld?

Blåbærtua said...

Dette må jeg jo bare være med på. Så spennende. Hærlig bilde av jenta med paraplyen.Håper du trives godt i "nyhuset" på Årnes.

Nissestien said...

Dette var en kjempeartig ide!
Også så søt en liten jente!
Jeg har ikke hatt lappedilla så lenge og er ganske ny som blogger, men jeg vil gjerne være med på dette.
Skulle jeg være så heldig - ville jeg bli kjempeglad!

Hela rubbet said...

hej oj oj de var en hel del fina tyger det.
Det skulle man inte tacka nej till!!!!!

Gudveig HN said...

Så spennende! Dette vil jeg gjerne være med på... jeg som alltid har pleid å unngå slike "greier"...nå har jeg lagt deg til på blogglista mi ;-) Koselig blog du har!

Litamora's Quilt & Design said...

For noen lekre godbiter du har tatt fram! Jeg har nettopp bestemt meg for å delta i et mystery-quiltprosjekt, og mange av disse hadde passet her:-) Jeg vil gjerne delta jeg også:-)
PS! Har sett i bloggen din, og jeg må innrømme huset ditt er utrolig vakkert! Du må for all del beholde den blå fargen, den er aldeles nydelig! Flytta inn i nytt hus til påske, og det er så arti å "få på plass" ting og tang etter hvert, og det å lage nye ting og pusle med pynting er jo bare så arti!

Anonymous said...

Takker for hyggelig kommentar på bloggen min. Du lager mye fint, kommer heilt sikkert tilbake for å kikke meir :)

Ha ei riktig fin helg!

sytt å sånt said...

Attans! jag var för sent ute. Men det var en kul grej att göra.