18 March 2007

Endelig har jeg laget meg en header



Endelig har jeg også fått laget en heading til blogen min... Takket være hjelp fra Ania har jeg også klart å få den inn der den skal... Takk Ania... :-)

For noen innlegg siden skrev jeg at jeg hadde lyst til å scrappe liggende lettersize. Nå har jeg gjort det..., min aller første i det formatet. Har bestemt meg for å scrappe gamle sort/hvit bilder/Heritage. Har nemlig ganske mange bilder fra da mamma og pappa var unge, og noen fra min egen barndom også. Har lenge planlagt å scrappe disse bildene, men jeg har aldri kommet i gang. Så nå slår jeg to fluer i en smekk, jeg får scrappet liggende lettersize og samtidig får jeg scrappet de gamle bildene.

Jeg syns det er utrolig moro å scrappe, det er som en livstil for meg. Men jeg har ikke vært helt fornøyd med det jeg har laget i det siste, det har liksom manglet noe, og det jeg tenker på er tekst på layouten. Selvfølgelig skriver jeg litt, men jeg syns det med skriving er så enormt viktig, det er på mange måter det aller viktigste på en LO. Har derfor bestemt meg for å skrive mer, få med historien bak bildene. Skal også bli flinkere til å skrive historier fra vårt dagligliv som jeg igjen dokumenterer med bilder. Jeg er nemlig flink til å velge bilder først og så skrive teksten som er til bildene. Nå skal jeg rett og slett snu på den flisa..

En scrapper som jeg har blitt veldig inspirert av er Wilna. Hun er en utrolig dyktig scrapper, men det hun er aller flinkest til er journaling. Hun er rett og slett en av mine favoritt scrappere for tiden.

1 comment:

Anette S said...

Så søt banner! Den gjorde seg bra på siden din! Jeg føler at min scrapping aldri vil bli den samme etter at jeg begynte med lettersize, selv om jeg stadig går tilbake til 12x12! Jeg skal stikke innom den linken din, for journaling kunne jeg blitt mye bedre på!