12 March 2007

Blåmandag....


Når jeg blir stor(skal jeg bli snekker....)

Jeg føler at jeg er i siget for tiden... Det er så deilig å både ha tid og overskudd til å scrappe. Og desto mer jeg scrapper, desto lettere faller nye ideer ned i hodet mitt.
Var på scrappetreff på fredagskvelden, og fikk faktisk laget 2 layouter. I tilegg scrappet jeg en layout i går og faktisk så scrappet jeg en før jeg gikk på jobben i dag også(Begynnte ikke på jobb før 11.00)


I løpet av uken må jeg lage minst 3 layouter. En til scraplift konkuransen på Papirgleder. Har bestemt meg for å delta der i denne runden, og jeg har printet ut den layouten jeg har tenkt å lifte. I tilegg skal jeg også lag en layout til "påskeøya" på Minneriket. Den vet jeg eksaktelig hvordan skal være, så den skal gå raskt å snekre sammen(tror jeg...)

Føler nesten at jeg begynner å gå tom for bilder... En liten overdrivelse, for jeg har enormt mye bilder, men de er av eldre dato. Har egentlig bestemt meg for å lage noen til BOM layouter til albumet mitt, og bruke noen av de gamle bildene jeg har av meg selv, venner og familie...

Har veldig lyst til å starte med et nytt format. Liggende lettersize tiltaler meg veldig for tiden.... Har kikket litt etter album i denne størrelsen, men jeg føler at utvalget er litt begrenset... jeg vil gjerne ha album med D-ring.
Syns det blir laget så enormt mange flotte LO'er i nettopp dette formatet. Men jeg vet liksom ikke hva jeg skulle scrappet....?....., for jeg har jo både Bertine album, familie album og bom album i 12 x 12... Forslag og kreative ideer mottas med takk... :-)



Layouten som jeg har potet i dette innlegget er laget til Mars-utfordringen på Kinflicks.
Jeg har kun brukt Magnolia papir fra My Minds Eye.

Ønsker dere alle en scrappende flott uke...

7 comments:

Ania said...

*fnis* så søt :D Liker godt knappebruken her! Så mange herlige fine knapper du har :) Skjønner hva du mener - jeg føler det litt sånn og mht bilder...og jeg sier til meg selv at jeg må bruke eldre bilder, ikke bare nye..men.....bruker de nyeste bildene både en og to ganger rett som det er jo *rulle med øynene* Lettersize er digg!! Det med album og hvorvidt jeg kom til å holde meg til et format stoppet meg litt i begynnelsen, men etter at jeg bare tok og hoppet rett i det så har det bare gått slag i slag; mikser og bytter mellom formatene og "type LO" alt ettersom hva jeg føler passer til bildene og det jeg vil lage..blir litt hulter til bulter, men jeg angrer ikke :) D-ring har jeg kjempelyst til å prøve nå snart....papirloftet har iallefall et greit utvalg av de i stående fra American Crafts :)

Anita Hagen said...

Så utrolig flott og sjarmerende LO. Herlig å se hvordan du fanger opp de små og gode øyeblikkene med kameraet ditt.. Og så flott sammensatt med farger og stjæsj, lekkert :-)


Klem Anita

Rita said...

Så masse flott du har laget. Deilig med både scrappelyst og scrappetid. Ingenting som er bedre en det :) Kos deg med alle kreativiteten og ha en super duper uke.

Lilo said...

Vilken jättefin layout!!!
Idé på vad du kan scrappa i liggande lettersize. Jag scrappar ett album i det formatet med mina "goofy pics", Foton där familjemedlemmar larvat sig. Ett jättekul album att titta i, man blir glad! =)

Kirsten said...

Så flott LO!
Og jeg skjønner godt tankene rundt lettersize altså. Jeg trodde jeg skulle scrappe liggende letter til BOM'en min, men av en eller annen ufrivillig grunn ender de alltid opp i 12x12 *fnis*
D-ring har jeg tenkt på til de stående LOene mine også, det virker så greit.
Tar forresten av meg hatten for effektiviteten din, å scrappe en LO før kl 11 om morgenen er sterkt altså! Jeg begynte å scrappe tidlig i dag selv, etter mange dagers ryddegalskap, men den satt langt inne i grunnen. Tok sikkert dobbelt så lang tid som din, eller enda verre *fnis*
Ha en fin uke, og så håper jeg du koser deg med påskeeggjakten, det var den LOen jeg scrappet i morges, nå er det vel på tide å bryne seg på M snart for mitt vedkommende.

Kirsten

Lene S said...

Jeg scrapper av og til i lettersize, og den str tiltaler meg mer og mer... Har ikke noe album enda, og dessuten scrapper jeg både stående og liggende;o)

Skjønn layout av snekker Bertine!

Stina said...

Jättefint. Kram Stina