05 October 2006

Mange nye layouter...

Nå er jeg tilbake fra fjellet. Vi hadde en fin tur på et fantastisk flott høyfjellshotell. Ikke så heldig med været; regn og tåke, men en flott tur likevel. Er litt trøtt i dag, ettersom vi kjørte hjem etter det siste showet til Vidar i går kveld. Klokken ble faktisk 03.00 før vi var hjemme i natt.

Har endelig fått scannet i de layouyene jeg har laget de siste 14 dagene. Har noen til, men de er ikke helt ferdig.

Eplegrøt:
Dette er bilder som ble tatt av Bertine i fjor sommer, på tide at jeg fikk scrappet de.


Kyss:
Denne laget jeg delvis påscrappetreff hos Papertrends. Har brukt forskjellige kyssebilder med Bertine i hovedrollen. Kortet som det står "Kyssekort" på, er et gammelt kort som jeg har spart på siden jeg gikk på ungdomsskolen.


Bedårende:
Dette er den siste layouten jeg har laget. Bildenene ble tatt på vår lokale badeplassen. Vi badet IKKE.... Den første dobble layouten jeg har laget på lenge. (denne klarer jeg ikke å få lastet opp, desverre)

Vennskap:
Bertien og hennes kusine Matilde. Det er kun 1 mnd som skiller disse to, så dette skal nok bli et skikkelig radarpar etterhvert. Begge er i budnad, i anledning konfirmasjonen til storesøsteren til matilde.


Spring:
Bertine i fullt firsprang i hagen vår.


Muffins:
Bilder fra vi bakte muffins for noen uker siden. Bertine har fått sin egen muffinsform.

5 comments:

Vibeche Bergqvist Ellingsen said...

Du lager fantstiske hærlige og fargeglade sider. Det er så utrolig gøyt å se nye Lo`er fra deg. Masse detaljer og flotte bilder :)

Klem

Ullis said...

Så många härligt somriga och glada layouter, jag sitter här med ett stort smil! ;-)

Tack för fin kommentar i min blog, självklart blir jag glad och stolt om du länkar till mig!

Rita said...

WOW, skal si du har vært produktiv :) Og så utrolig mye flott du har laget. Min favoritt var "Kyss". Så artig med det kortet du har spart på så lenge :)

_Kine said...

Så mange flotte layouter du har laget i det siste!! Håper å få nettet tilbake snart slik at jeg kan stikke innom her oftere og bli inspirert :)

Piamiin said...

Hei. Jeg kjente i gjen den vennskap loen, du laget den i Alna ;) Jeg var der også ;) Hadde skjønt med en gang du var scrappevenn eller bloggvenn (eler hva dere kaller ?) til min søster Ania. smile