06 August 2010

SNEAK-PEAK…, Bestemor-SWAP… ;o)

Hekling 2010 103
Nå tror jeg at jeg snart at jeg har fått alle bidragene til Bestemor-SWAP’en. Må se over konvoluttene jeg har fått for å være helt sikker, uansett ikke mange som mangler nå…

Gled dere…, de er så flotte!
Nesten så jeg ikke har lyst til å sende de tilbake, beholde alle selv!

Hvis jeg har fått fra alle, skal jeg skal fordele og pakke lappene i helgen. Da blir de sendt med posten på mandag! Håper fordelingen skal “gå opp”, men tror vel at de som har sendt med flere sett vil få noen av sine egne i retur. Men jeg skal gjøre mitt beste… :O)

Håper det er greit at jeg viser noen få bilder…, jeg vet at det er mange som er spent.

Hekling 2010 127Hekling 2010 124Hekling 2010 123 Hekling 2010 121Hekling 2010 118Hekling 2010 122Hekling 2010 119

Noen av dere har sendt med små gaver til meg…, TUSEN, TUSEN TAKK… :o)

18 comments:

Lappeline ♥ said...

Ååååå nå gleder jeg meg virkelig å få de tilbake.Lykke til med pakkingen av lappene.Tror jeg må hekle flere.
ha en fin fredag

Klem Lappeline

siddisisalou said...

Et utrolig fargerikt og spennende prosjekt ! Dere er så flinke .....

Tovepia said...

Her var det utrolig mange flotte lapper, så mange får hyggelig overraskelser i posten;)

Nyt helga og klem fra meg;)

Anonymous said...

Hei
Her var det mange flotte lapper.
Har meldt meg på men ikke fått adr. din.
Sendte nå en ny mail til deg.
Håper jeg får bli med.
Hilsen Marit

Unknown said...

hEI Marit.
håper du leser dette, jeg har ikke fått mail fra deg!
Hvis du legger igjen din mail adresse her(jeg sletter den etterpå) så sender jeg deg adressen min. Du skal selvfølgelig være med du også!

klem og god helg!

maska said...
This comment has been removed by the author.
toneab said...

Spennende! Så fine! Glad jeg har heklet 15 til meg selv også, så når jeg får i retur fra deg så kan jeg begynne å hekle sammen :) Du er så snill som arrangerer dette for oss !

Jorunns hobbyblogg said...

ååå så nydelige farger ...nå kan vi som ikke meldte oss på bare angre ....

Jorunn

Tilonino said...

Gleder meg masse jeg også til jeg får mine lapper tilbake:)
så veldig flotte ut alle sammen

Marta's hobbyhjørne said...

Dei saag utrulig fine ut.. det hadde vert ein artig oppgave og vere med paa men kom ikkje over bloggen din for seint til aa vere med... men er gjerne med paa noe seinere. :)

Rigmor said...

for noen utrolig flotte farger! Nå fikk jeg lyst å hekle enda ett teppe!!!

Elisabeth, innerst i veien said...

Spennende prosjekt, kjempeflotte lapper!

Unknown said...

Ååå, så fine lapper, med så flotte farger:)
Så artig...

Klem Line

Pernilla said...

Her var det mye fint, og for noen fine farger!
det blir spennende og se slutresultatet.

Pernilla

Veronica said...

Oiii! Så artig!! Gleder meg til det kommer en liten bunke i postkassen!! Skjønner godt at du vil ha dem selv, herlighet for en glad fargebunke!!:)

mymlen og my said...

Så fine lapper, fine farver. Gleder meg til å sette de sammen til et teppe. Må kanskje hekle noen flere, slik at det blir størrelse på det. Lykke til med pakkingen.
Ha en koselig helg.
Hilsen Mymlen og My

@__EY__ said...

Så flott !!!
Du er jammen meg flink,
får det til enten for
deg selv eller andre.

Råflott blogg.
Da mener jeg mest det som lages her : )

lillpastill said...

Du hekler i så nyyyydelige farger! Kan jeg spørre hvilket garn du bruler og evt. hvor man får kjøpt det? Jeg har akkurat lært meg å hekle bestemorlapper og jeg er hekta!!

De vimplene dine var jo bare nydelige, jeg skulle gjerne visst hvordan du lager de! :)

Klem fra meg..
Nå skal jeg jaggu hekle litt.