11 August 2010

Bestemor-SWAP – lappene blir sendt i retur i dag!

Nå er alle rutene i Bestemor-SWAPen fordelt og pakket. De blir sendt med posten senere i dag.

Hekling 2010 190

Det har deltatt 18 stk, innkl meg.
1 person har delltatt med 2 sett, 1 person har deltatt med 4 sett, resten har deltatt med 1 sett hver.

Tilsammen var det 22 sett med bestemorslapper.

Det var litt av et puslespill å fordele lappene, ettersom det var 22 sett fikk ikke alle de samme lappene. Det gikk ikke helt opp heller, så vedkommende som deltok med 4 sett har fått noen av sine egne lapper i retur. Det var umulig å få det til på noen annen måte.

Lappene er litt ulike på størrelse, da vi alle hekler litt forskjellig.

Hekling 2010 191

Det har vært veldig gøy å arrangere et sånt bytte. Jeg gjør det gjerne igjen senere hvis interessen er tilstede. Nå håper jeg bare at alle brevene kommer vel frem til sine mottagere… tvi-tvi… :O)

(…jeg har drømt og fantasert om bestemorlapper i hele natt…*gjesp*…)

16 comments:

Tonemor said...

wow, der var det mange flotte lapper!!!
Klem Tone

Monika said...

og kor vi gleda oss til dei kommer i retur ;)

og tusen takk for byttet

smil fra monika

G-Anette said...

Så utrolig mange flotte lapper! Og så morsomt med bytting.. Følte meg ikke helt dreven i hekling når du annonserte dette, men merker at hekledillaen kommer smygende, så kanskje neste gang ;)

toneab said...

Gleder meg :)
Imponerende at noen har greid å hekle hele 60 lapper for byttet!

Unknown said...

Du har jo gjort et fantastisk arbeid. Det skal bli spennende å se hva det blir til og hvordan det blir. :))

HegeT said...

Åh, så morro. Da skal jeg holde øye med postmannen fremover....

Blir veldig gjerne med på en runde til, om en stund, for dette var kjempekoselig.

Takk for all jobben du har gjort.!!.

onsdagsklem
HegeT

maska said...

Gleder meg til de kommer tilbake.
Takk for jobben du hadde med dette.

Anonymous said...

Hei.Så mange fine lapper.Har ikke ord.Regner med det blir kjempe fint når de kommer sammen.Ha en riktig fin Onsdagskveld.Klem fra Bodil.

mymlen og my said...

Så morro å se alle lappene samlet, gleder meg til postmannen kommer.
Det var nok litt av en jobb å få dette fordelt.
Stor takk fra Mymlen

Groskro said...

Så mange fine lapper! Så gøy at så mange deltok, men for meg ble det for hektisk. Men artig å følge med syntes jeg :-)

Gro :-)

Anne N. said...

Åh gurimalla så stilig!
Kjempeflotte lapper altså :o)
Klem, Anne:)

Timotei said...

Ja, men bestemorlapper er vel ikke det verste en kan drømme om :-) Sååå fine og fargerike lapper!

Pernilla said...

Det var mye fint på en gang. Hvilken jobb du har tatt på deg.
Kanskje jeg blir med en annen gang du starter noe.

Ha en fortsatt fin onsdag og takk for tips om garn. For til byen idag og det garnet fanns bare på nille med veldig få farger som ikke var fine ilag så jeg må se om jeg kan få tak på det en annen plass.

Pernilla

Snertne sneller og små nøster said...

Jeg gleder meg masse til å få dem tilbake :-) Og jeg har en idè i hodet mitt om hvordan jeg skal bruke dem :-D

Takk for flott initiativ og super jobb!

Klem fra Siv

banglamarie said...

wow, så mange flotte lapper!!!

snødronningen said...

Wow,for en fantastisk blogg du har.mye inspirasjon og hente her ja.
mange hilsener
fra hege