08 August 2008

Sukkersøtt - utfordring #1

Jeg syns det er kjempegøy at vi har fått vår egen utfordringsblogg for kortlagere, og i går laget jeg et kort til den aller første utfordringen. Oppgaven var som følgene:

1. hent inspirasjon fra blognavnet "sukkersøtt"
2. lag et kort som ikke er 15x15.. altså ikke kvadratisk.
3. Jeg vil se bruk av "charms"

Hvis du også har lyst til å delta eller vite mer om denne spennnede utfordringsbloggen, les her.

Her er mitt bidrag!



Det rosa papiret er fra K&Company, linjearket kommer fra Fancypants. Jeg har skrapet kantene før jeg har distresset og sydd søm rundt alle kantene.
Så har jeg sydd/limt på bånd i overgangen mellom papirene, men dette synes ikke så godt på bildene.
Blomsten er "selvlaget", hvordan jeg har gjort det kan du eventuelt lese mer om lengere ned i bloggen min. Swurlen og tekstrammen er grungeboard fra Tim Holtz, som jeg har malt med sort acrylmaling og pusset lett.
Charms'en er en liten nøkkel fra 7Gypsis, som blir holdt på plass av en kontorklemme.

Kortet er bundet sammen med "Bind it all"...




Ønsker alle som kikker innom en kreativ dag!

xoxo

12 comments:

Gladie said...

Knallstilig kort, den blomsten er virkelig rådigg! :)

Lula said...

For et lekkert kort du har laget til utfordringa til sukkersøtt!!! WOW sier jeg bare;)) Likte så godt spiralen på siden, og at pynten var sentrert øverst på kortet. Nydelig detalj med nøkkelcharmen:))

Trude Julie said...

Herlig kort, det var så røft og sukkersøtt på samme tid :D

Maya said...

Rålekkert!
Og sukkersøtt også ;)
Så tøft og sentrere pynten øverst!

Takk for att du er med :)

Klem fra Maya

Anita said...

Kult med sånn utfordring også, har tipset ei venninne av meg som også er blogger om det, for hun er scrappe gal! Er nok ikke en duk jeg har laget, men starten på ett teppe, som nå straks er ferdig på framsiden iallefall, så gjenstår det og se om jeg får til resten!? God helg!

Angella said...

Her er det så utrolig mye fint... Jeg har gitt deg en award i bloggen min:)

klem
Angella

Sukkersött said...

Utrolig flott kort! Digger fargene og oppsettet, lekkert lekkert!!:)

Takk for at du er med og god helg!;)

ninabakke said...

Kult kort :)

Bente said...

Kjempefint kort!!!

Kari said...

Kjempefint sukkersøtt kort! Havnet inne på familiebloggen din jeg, og oppdaget bilde av Husfliden nedpå bygda. Ante ikke at innehaveren er søsteren din! :-)

Camilla said...

Hei! Så stilig korT!! Kult med spiralen, ser ut som en bok;) Og blomsten med svirl var lekker!
Ha en fin lørdagskveld!
Klemmer fra Camilla.

Kari said...

Født, oppvokst og bor i Innbygda. :-)