05 August 2008

Lappeteppe i sort/hvitt

For noen dager siden så jeg ett quiltet teppe i sort/hvitt. Hadde så utrolig lyst til å kjøpe det, men så visste jeg at jeg hadde ganske mange stoffer i sort/hvit så jeg bestemte meg for å sy ett(eller to) i stedet.
I tilegg var jeg med på en swap for noen år siden, og fikk da mange forskjellige mønstrete 6x6 inch lapper i ovenfornevnte farge som jeg nå kan bruke til dette teppet.



Jeg syr mønster etter eget hode, men vet så cirka hvordan det skal se ut når det blir ferdig.
På de hvite kvadratene syr jeg en kant i sort, og på de sorte kvadratene syr jeg en hvit kant. Skal også ha noen andre type mønster/sammensying langs kantene.

Vi skal snart pusse opp soverommet vårt og da vil teppene passe bra der, for planen er å sy to like - litt mindre - i stedet for ett stort.

6 comments:

Mia said...

Så spennende dette så ut da. Stilig med sort og hvitt, og mønsteret virker så morsomt. Jeg gleder meg til å få se teppet ferdig etterhvert. Nydelig bilde, forresten, i det forrige innlegget ditt.

Kirsten said...

Lekkert! Jeg blir så imponert over dere som har tålmodighet til å lage sånne kule ting, jeg sliter med ettervirkninger etter 4-5 krabbetepper en gang på 90-tallet, skulle ønske jeg ikke hadde fobi for det er jo så lekkert.
Koselgi å "se" deg på nett igjen, tenkte på deg her om dagen gitt.
Håper du har det flott om dagen, og kanskje vi sees ganske plutselig?

Anonymous said...

Definitеly bеlieνe that which you stаted.

Yοur favorite reason appeaгеd
tо be on the ωeb the eаѕiest thing
to be аωare of. I sаy tο you, Ι сertaіnly get annoyed while peοplе consiԁer woгriеs that
theу plainlу do not know about. Υou manаged to
hit the nail upon the top as ωell as definеd out
the whοlе thing ωithout hаving side еffect , people can take a ѕignal.

Wіll lіkely bе baсk to
get more. Thanks

Feel free to surf to my web blog; dallas tx
My site ; car insurance carrollton

Anonymous said...

Right away I am ready to ԁο mу breaκfast,
once haѵing my breаkfast сoming over agаin tο read other nеωs.


Hеre іs my website; taxi irving
my webpage: street smart taxi blog

Anonymous said...

ӏ have rеаd so many articles or
reviews abоut the blogger lovers eхсеpt thіs articlе is gеnuinely a nice pοѕt, keep it up.


Also ѵisit my web ρage oklahoma city roof repair

Anonymous said...

It's really a cool and helpful piece of info. I'm ѕatіsfied thаt уou shared thіѕ usеful іnfo wіth
us. Please stay us informeԁ like this. Thanκs for sharing.


Feel frеe tο viѕit my ωebsіtе
- roofing company oklahoma city