17 May 2006

Freestyle challenge #3

Jeg syns denne utfordringen på Freestyle challenge #3 var veldig spennende, og det er alltid fint å få brukt opp "ting" som har blitt tilovers.
Faktisk er det aller meste jeg har brukt på denne layouten hentet fra "restekurven" Papirene, de forskjllige fontene, blomsten, bamsen.
Mønsterpapiret med "baby" er det aller første jeg stemplet med foamstamps. Tittelen sier vel alt; denne layouten handler om Bertines aller første sko.

Here is my layout for the freestyle challenge #3.
Almost everything I have used is leftovers. I love this freestyle challenge, and thank you for all the inspiration.

5 comments:

Åshild said...

Råflott, Synnøve! Har du skåret ut foto av skoene, eller har du printet de ut på transparent?? Utrolig lekkert satt sammen uansett :) Du er knakende dyktig!

Ha en fin dag :)

klem

banglamarie said...

Utrolig flott side!! Og flott Book of dreams! Jeg har lest et dikt en plass om adopsjon... skal se om jeg finner det.
Du er kjempeflink!! Likte så godt skoavtrykket og at bildet av skoene bare er av skoene.

Hej då så lenge ;)
-Marie

banglamarie said...

Nå fant jeg det:

ADOPTION CREED
Not flesh of
my flesh
Nor bone of
my bone
but still
miraculously my own

Never forget
for a single minute-
You grew not
under my heart
but in it

Synes den siste setningen var så nydelig, så jeg skrev diktet ned i boken min til seinere bruk.
Har funnet diktet på:
http://cggibson.typepad.com

Maggie Lamarre said...

This is beautiful. I luv it and th entries for the BOD.
Have a great weekend.
Maggie
PS are you in Norway?

Ania said...

Rett og slett KUL!! :)