28 May 2006

Prinsesse

Jeg har fått scrappet mye disse fridagene, tross det fine været.
Men jeg har ikke tid til å scanne inn alle layoutene nå i kveld, så det blir med denne ene. Har prøvd å laste den inn på Papirgleder også, men jeg får hele tiden beskjed om at filen er for stor. Skjønner det ikke helt for filen jeg prøvde å laste inn var godt under 120 kb. Jeg får gjøre et nytt forsøk i morgen.
Denne layouten er sterkt inspirert av freestyle teknikken... :) Krone på hodet med glitrende stener, hvit drodling rundt hodesiluetten, etc.

1 comment:

gudrun said...

kjempeskjønn prinsesse-LO!
Så gøy at du eksprimenterer med litt freestyle. Det tror jeg passer deg og din scrappestil kjempegodt. ;-)
Er du sikker på at ikke galleriet ditt på PG er fullt?
Hvis du har fyllt opp kvoten må du slatte noen LO'er fra galleriet for å få plass til nye.
Du ser det på siden der du laster opp bilder, der står det "gjenværende diskplass" eller noe sånt.... ;-)

Ha en fortsatt fin kveld.

G