16 September 2012

Leilighet til salgs…. :O)

I dag har jeg hatt første visning på leiligheten min, den andre skal jeg ha i morgen kveld…. :O)
Det var ni innom i dag…, fem skrev seg opp på listen og var veldig interesert… :O) Krysser fingrene for at jeg selger leiligheten i løpet av denne uken!

September 2012 007

Det er litt av en jobb å klargjøre leiligheten til visning…. :O) 
Tror ikke leiligheten har vært så ryddig noen gang…, det sier jo litt… ;O)

September 2012 009

Stearinlys må til for å skape litt stemning…. :O)

67_2114808997_xl

Disse to nederste bildene har jeg “lånt” fra prospektet

67_609593609_xl

Kryss fingrene for meg…. :O)

13 comments:

Hulda said...

Krysser fingrene! Blir spennende å høre om du får salg denne uka, men skulle jo tro det, med flere interesserte. :) Ser ut til å være ei fin leilighet.

Snertne sneller og små nøster said...

Lykke til med salg av leiligheten - det blir nok ikke noe problem, den ser jo så koselig ut :-D

Ha det godt - klem Siv

siddisisalou said...

Lykke til !

Unknown said...

Her krysses det. Lykke til :-)

Fingerbølla said...

Måtte hell og lykke komme.

ingridsboble said...

Så mange innom da! Jeg skal ha visning til tirsdag og har ryddet og vasket i helga! Det er jammen ingen liten jobb. Håper jeg slipper å gjenta prosessen for mange ganger... Lykke til med salget og ha en fin uke!
Ingrid

Tonemor said...

Lykke til med salget. Tenker det går bra, det er jo en nydelig leilighet.
Klem Tone

Jorun said...

Skulle gjerne flyttet rett inn. Ser jo så hyggelig ut! Lykke til!!

STRIKKEMOR(O) said...

Lykke til!

Quiltefeen said...

Masse lykke til!! Krysser armer og ben for deg, jeg.. :))
Med en så koselig leilighet, går det nok som smurt.. :)
Klem, Kristin

Anonymous said...

Håper det går bra med salget :) Så fin blogg du har :) Jeg hekler også mye, det er så kjekt. Du lager så masse fint!

Fin tirsdag ønsker jeg deg :)

Klem

Hulda said...

Hvordan går det? har du fått salg? :)

HegeT said...

Så morro med ny leilighet, og gratulerer med salg av den gamle..
Kommer helt sikkert til å bli kjempefint der, og særlig med hobbyrom på loftet...

klem
HegeT