20 December 2009

Heklet teppe er ferdig…

IMG_6355 
Fargene i teppet glir rett inn i fargeskalaen som er ute i naturen i disse dager…

bursdag3

 

 

 

 

 

Jeg har vært så heldig å vinne dette flotte bildet på bloggen til Englekyss. Bildet er enda flottere i virkeligheten. Gleder meg til å finne en plass i den nye leiligheten vi skal flytte til..

Denne uken har gått så utrolig fort. Ved siden av vanlig jobb har jeg vært på 60 mnd kontroll hos Helsesøter og lege med Bertine. møte i banken, to kontraktsmøter hos to forskjllige meglere(den ene i forbindelse med salg av bolig, den andre for kjøp av leilighet.

  IMG_6349IMG_6352 IMG_6354

Har foresten heklet ferdig teppet som jeg blogget i forrige innlegg. Ble godt fornøyd med det, det har vært godt og varmt å ha over kneene i disse siste kalde dagene. Har ikke fått festet endene ennå, men jeg måtte bare få tatt bilde av det mens det ennå var litt dagslys…

Kjenner at at jeg har en aldri så liten bloggsperre på gang, så dette blir muligens siste innlegget mitt før vi drar på juleferie. Vil derfor ønske dere alle en riktig GOD JUL….

37 comments:

Vibekes lille ullne said...

Teppet blir nydelig, fine fargetoner som passer inn overalt! Ha en riktig god jul! :)

siddisisalou said...

Teppet ble helt kjempefin ! Det kommer du til å ha mye glede av. Ha en fin julehelg og lykke til videre i din travle hverdag

Unknown said...

Skikkelig tøfft teppe.
Ha en fortsatt god førjulstid. :-)

Sylke Feldhusen said...

Det blir et fint teppe, likte fargekombinasjonen veldig godt. Ha en riktig god jul, og lykke til med alt du må ordne!

Josefine said...

Flinke dame!! Så lekkert teppet ble, helt herlige farger...

Ønsker deg en flott julefeiring og et riktig godt nyttår! Så blogges vi...stor juleklem

Hulda said...

Teppet ble virkelig nydelig! Så flotte bilder du har tatt av det også. Lekkert der det ligger i trillebåra, og supert det bildet der vi ser litt av teppet, snøen og det røde, lille huset. :)

Kort og Søm said...

Veldig fint teppe!!
God jul! :o)

Inga said...

Det ble et nydelig teppe! :-) Ha en riktig fin julefeiring.

Anonymous said...

Nydelig teppe! Akkurat slike farger jeg liker best! Nyt førjulstiden.

Klem Igi

MirreVirre said...

Kjempefint teppe! Imponert over hvor fort du ble ferdig! Spørs om ikke jeg må ta fram hvertfall ett av de jeg holder på med =)
God jul om du ikke kommer mer før torsdag!

Åshild said...

Du er jommen meg en ræææser, Synnøve! Teppet ble nydelig! Tykt garn, tykk heklenål og store lapper - genial oppskrift :)

Ønsker deg gode juledager, kjære deg!

Klem

Bestemor Drillo said...

Så flott det ble! Riktig et bestemorteppe det der! Fargene er så avstemt og fine! Ha en fortsatt fin førjulskveld!

Tanja said...

Nyyydelig teppe!!

LeKaQuilt said...

Det ble ett ordentlig flott heklet teppe - nydelige farver !

Monicas said...

nydelig teppe...å så flott bilde du vant...venter spent på trøstepremien...ha ei god jul..klem

Judith said...

Flott teppe! Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til et sånt arbeid.
God jul til deg.

ANNEPÅLANDET said...

Flott teppe! Du er utrolig effektiv. Riktig god jul til dere også!

Anonymous said...

Hei.Kjempe fint teppe.Likte veldig gått fargene i det.ØNSKER DERE EN RIKTIG GOD JUL.Klem fra Bodil..

Hønehuset said...

Skikkelig flott lappeteppe i fine farger! God jul til deg og dine, og lykke til med alt i det nye året.

Anita said...

Åhhhhh! Det ble bare såååååååååå fint! MÅ hekle sånn, lignende snart jeg også, men først ferdig det bølgete :p... Har strikket en del i det siste jeg da, skal hamstre litt mere garn til jul. Burde vel egentlig ikke det, har jo garn til bølgene som burde bli ferdige. Men pyttsan er jo jul :0)) Har ikke fåt benyttet meg av adressen din, men sparer den til nyåret :0))) Nå skal jeg og barna en liten handletur før huset skal ryddes litt mer og vi skal kose oss! Ha en strålende jul Olava! Gleder meg til masse koselige innlegg fra deg senere! Store klemmer fra Anita!

Anita said...

Ps! Hvor stort ble teppet ditt?

Tovepia said...

Teppet ditt ble nydelig!!
Ha ei flott uke før jul og kos deg masse! Klem fra meg;)

Mia said...

Det var ett verkligen flott teppe, det är ju precis det handarbete som passar nu, när det är så kallt :) God jul till dig också!

Anne said...

Teppet ble kjempe fint! Deilig å ha et godt og mykt teppe å pakke seg inn i når snøen laver ned ute :)

Vil også bare takke for at du delte oppskriften på de tovede englene du har laget. Har prøvd oppskriften selv, og de ble kjempe fine! (http://strikkdegglad.blogspot.com/2009/12/engler-i-sneen.html)

God jul!

h.espe said...

Nydelig hekleteppe, og nyyydelige bilder!!!

Nå er det blitt noen dager siden jeg har vært innom deg, dagene har hatt for få timer, og blogging har ikke blitt prioritert... Nydelige innlegg du har postet!

Nå er det siste kveld før jeg drar hjem til Nordfjord, for å feire jul hos mamma og pappa - finnes ikke noe bedre en å dra "hjem" til jul!

Ønsker deg en riktig god jul og et sprudlende og flott nyttår!

Stor klem fra Hildegunn

anneskreative said...

Så lekkert teppet ditt ble,,,,herlige fargetoner.
Ønsker dere begge en fin juleferie....
Anne

Galadriel said...

Veldig flott teppe i vakre farger!

Janne i Fagerlia said...

Dette teppet har du all grunn til å være fornøyd med - bære lekkert.

God jul til deg også!

Turid Holm Flaa said...

Jeg ønsker deg og dine en riktig fin julefeiring. Forstår godt det med en liten pause fra bloggingen i jula. Min kom jo som en følge av pc som gikk i stykker, men tror uansett at det hadde blitt en liten pause på meg. Det blir en litt annen rytme og prioritering i jula.

Teppet ditt ble veldig flott. Klem fra Turid

malla-me said...

Nydelig teppe du har heklet, jeg får nesten lyst å begynne på et nytt selv.
God jul :-)

fabelblå said...

Et utruleg flott teppe! Litt av ein jobb!

beate said...

For et nydelig teppe!!!

ønsker deg og dine en riktig god jul

klem Beate

Bluggi buggi blogg said...

Nydelig teppe :)
Ønsker deg en riktig god jul.

Trude :)

Anonymous said...

ma sjekke:)

Hennes said...

Heisann.
NYYYYDELIG teppe.
Er innom for å ønske deg en riktig god romjul.
Romjulsklem fra Linda.

Lise said...

Stikker bare innom for å ønske god jul. Utrolig masse flotte innlegg her siden sist jeg var innom! Koselige bilder og masse fint å se på. Og teppet du har her er bare lekkert! Gratulerer med ny leilighet, forresten.

Blåbærtua said...

Å dette var nydelig. Jeg har samlet stoffer en stund for å sy et teppe i disse fargen. Utrolig lekkert!