11 July 2009

Pay it forward...

For noen dager siden var jeg inne på bloggen til frk. badegakk, der meldt jeg meg på PAY IT FORWARD. Enkelt fortalt så går det utpå at man selv får en gave fra den man melder seg på hos, i tillegg forplikter man seg til å sende en gave til de tre første som melder seg på hos deg, og gaven må sendes innen et år

Hvis det er noen som ønsker å motta en hjemmelaget gave fra meg så er det bare "rope" ut. De tre første som legger igjen kommentar om at de ønsker å delta i PIF får en hjemmelaget gave.., forhåpentligvis raskere enn ett år... :O)

Du må oppfylle 3 krav for å være med:
1. Du må ha egen blogg, så alle kan se hva du sender og hva du får.

2. Du må ha lyst til å glede andre.

3. Du må sende dine egne 3 gaver avgårde innen de neste 365 dagene.


I mangel på et relatert bilde poster jeg et av Bertine tatt på Lilleputthammer forrige søndag!

Håper det er noen som har lyst til å delta i PIF, og motta en gave fra meg!

5 comments:

Åshild said...

Jeg vil gjerne være med, Synnøve :) Koselig sak, dette!

Håper du har gode sommerdager :)

Mor og datter said...

Jeg vil gjerne være med jeg :-)
gøy dette :-)
klem klem

Solveig said...

Eg vil også vere med!

Anita said...

Skulle innom for å si at jeg sanver deg jeg, leeenge siden du var her, vet hvorfor da, men...... Koselig bilde av lille vennen! Håper alt går fintmed dere og at dere koser dere masse innimellom malingen ;0) Til mandag starter vi ferie også :0) Nyt dagene Olava! Klem fra Anita

Blåbærtua said...

Akkurat litt for sen her ja...
Ønsker deg en fortsatt god sommer. Det ligger en hilsen til deg på bloggen min ;O)