28 October 2007

Julekort - med Magnolia stempler...

Som så mange andre er også jeg litt hekta på Magnolia... :-)

Her er kortene jeg har laget i dag. Rettere sagt så malte jeg dem i går, og laget kort av dem i dag! Her går det nemlig i julekort for tiden....
Som dere ser er jeg sterkt inspirert av bl. annet Stempelgal og Anita Hagen... Takk for inspirasjonen.... :-)






Her har jeg brukt papir designet av Gudrun Lonnecken, utrolig kult og flott papir





Det rød/hvit stripete papiret i bakgrunnen er også designet av Gudrun



Alle kortene er like på innsiden, selvfølgelig i farger som passer til fargene i kortet.

3 comments:

gudrun said...

Så koselige Julekort du har laget. :)

Jorunn said...

Kjempe fie julekort du har laa. Eg har gitt deg ein pris.

Aud said...

Så mange flotte kort du har laget!!!

Takk for besøket og den hyggelige kommentaren i bloggen min!
Ha en fin helg! :o)