11 April 2007

Rhonnas color challenge - green



Endelig på nett igjen... ! Påsken var kjempekoseloig, men man fikk jo nesten abstinenser av at man ikke hadde tilgang til nettet...... men vi scrappet hver kveld og det var veldig koselig. Laget bl.annet denne grønne layouten til Rhonnas color challenge.

Har brukt papir fra Basic Grey og Creativ Inmagination, Retro blomst(die-cut) og stempel fra FancyPants

My green layout - Rhonnas color challenge. I think green is a great color.... :-)

Have a nice day!

13 comments:

Linn said...

Så fint at påskeferien var koselig! Og den LOen var kjempestilig! Så fargerik og for et vakkert bilde av snuppa.

Catrine said...

Nydelig layout du har laget! Så fargerik og flott!
Ha en fin onsdagskveld! :)

Ania said...

Åh, denne var herlig grønn!! Så fresh at en ikke kan annet enn å bli glad :)

Anette S said...

Velkommen tilbake til hverdagen! Skjønn LO! Jeg får mer og mer trang til å kjøpe de stemplene fra Fancy Pants!

banglamarie said...

Flott og fresh layout!!
Nydelig håndskrift du har!!!
Likte tekststipene dine, og så søt liten marihønetegning :)

Vibeche Bergqvist Ellingsen said...

For en herlig grønnfager du har brukt....stilig :)
Flott side :)

Marit said...

Så utrolig frisk og fin denne ble. Jeg synes ofte at det kan være vanskelig med grønt i friske farger uten at det blir litt jalla. Men denne du har laget ble rettog slett nydelig.

Hmm..kanskje jeg må prøve meg igjen jeg også :D

Marte Gleditsch said...

Hei! Nå har jeg å fått blogg! Denne grønne er helt super! og det var jeg som "tipset" deg om de rundingene rundt:P hehe!

Marte Gleditsch said...

Skal man svare her? eller på sin egen?:P hehe! til nå har jeg bare ryddet litt, også har jeg puttet scrapbook sakene et helt annet sted, fordi det var ikke plass der jeg hadde det før.. men jeg tenkte jeg skulle begynne nå! Men jeg vet som vanlig ikke hvilket bilde!:P
har du scrapet no?

Marte Gleditsch said...

så bra, jeg tok noen selv også, men blitsen ble gjenspeilet i bildet, og det var ltt dumt..

ja var i byen og handlet litt, jeg kjøpte papirskjærer, også forskjellige bokser til å ha ting it, også kjøpte jeg bokstaver, penner, sånn lim fra nille, og sånne klister lim, og en perm til å ha papir i:P hmm, hørtes ganske mye ut, men det var ikke så mye oppi posen:P heh.. hva handler du?

Marte Gleditsch said...

du må si fra neste gang du og Linda skal ha scrappetreff;) for da blir jeg med;)

Elizabeth said...

Åh denne var superlekker. Nydelige ark sammen. likte det du har gjort med bilde- det var ur- skjønt.

(Favvis)Maria said...

Jättefin layout du har gjort!