21 January 2007

3 dager igjen...


Nå er det 3 dager igjen så sitter jeg på flyet til Los Angeles. Jeg både gleder og gruer meg. Gruer meg fordi jeg aldri har vært så lenge borte fra Bertine, og jeg vet at jeg kommer til å lide av hjemlengsel, spesielt mot slutten av oppholdet. Har brukt dagen i dag til å finne ut hva jeg skal ha med meg, det er jo sommertemraturer så man må jo ha med seg litt lettere gevanter. Orker ikke å ha med masse antrek, så jeg har brukt litt tid til å finne klær som kan kombineres. Blir sikkert litt shopping også, ettersom vi har to "feriedager" før messen starter.

Har kjøpt meg en bok(spiral fotoalbum med hvite sider) som jeg skal bruke til å skrive reise-art-journal.

Her er en layout jeg har scrappet i dag. Jeg holder fortsatt på med julebilder, har ikke fått scrappet så mange layouter i det siste, har vært mest opptatt av Gudruns Art Journal. Nå har jeg bare igjen de siste sidene på den, pluss førstesiden, så er den helt ferdig...

Ha en scrappende flott søndagskveld!


Bertine pynter pepperkakene...
Rundt hodekonturene har jeg skrevet - "det bor en baker i Østre Aker som baker......"

4 comments:

Vibeche Bergqvist Ellingsen said...

SÅ herlig liten pepperkakepynter :)
Må si at jeg er litt mye misunnelig på deg som skal reise til LA, der skulle jeg så gjerne ha vært også :) Du kommer til å få det så kjekt og jeg gleder meg til å høre alt :)
Ha en fin søndagskveld :)
Klem

Torunns- fristed said...

Så flott pepperkakebaker du har :)
Ønsker deg en virkelig god tur, då håper jeg vi får noen oppdateringer underveis ;)

Ha en fin mandag :)

Inger Marie said...

Hei Synnøve!!

så koslig at du tok deg tid til å besøke bloggen min og skrive hilsen :)
Må si det er en flott blogg du har :)
Tenker dere gleder dere masse til turen. Dere må ihvertfall ha en flott tur, så gleder jeg meg til å få høre hvordan dere har hatt det der borte.

Ha en strålende dag!!!

Klem

Ingvild said...

God tur til LA - kos deg masse. Så spennende. Bare litt misunnelig ;o)
Motivasjonsboken din er imponerende - liker hvordan du bruker farger og detaljene.

ha en flott dag!