09 November 2006

Hipp hurra... jeg har fått meg scrappejobb....

Hipp Hurra.... jeg har fått meg en scrapperelatert jobb.... :o)
Skal begynne å jobbe litt i butikken til KIN FLICKS AS, også kjent som Stempelhobby. Som jeg tidligere har nevnt på blogen min, så har de startet butikk på Øvre Romerike, nærmere bestemt Neskollen. Det er ikke hel stilling, så det er midt i blinken for meg.
Jeg skal også holde kurs, og det første blir 15. november, i Kin Flicks lokaler.
Den andre store nyheten er at jeg reiser til CHA messen i slutten av januar.... Må klype meg i armen for å være sikker på at det ikke er noe jeg bare drømmer.... :O)
Denne gangen skal CHA arrangeres i Los Angeles.(spennende...... :O) Det blir arrangert mange kurser på messen, så med engang de legger ut kursoversikten, skal jeg være raskt frempå...
Vi skal være borte i 10 dager, så det blir vel mulighet til å få sett seg litt rundt også.... :o)

Ellers har jeg fått laget endel flere julekort, selv om det er langt frem til 5o stk. Prøver å lage 3 i slengen, ulike, men med slektskap til hverandre.
Har litt problemer med scanneren, så det blir et lite dårlig bilde av 3 stk julekort

11 comments:

Ellen* said...

Enda flere gøyale julekort fra deg!:o) Grattis med scrappejobb, forresten!! Og reise på CHA, da!! Heldiggrisen!!
Ha en fin torsdag!:o)

gudrun said...

Gratulerer med scrappejobb! Så gøy. :)
Spennende å få reise på CHA!!

Vibeche Bergqvist Ellingsen said...

Så spennende, GRATULERER så mye med ny jobb :)
Og ikke for å snakke om å reise på CHA messe til Los Angeles, utrolig spennende og gøyt :)
Klem

Berit said...

Gratulerer med jobben! Og mye spennende som følger med ;)
Flotte kort - og ikke dumt å lage noen i "familie" når man først sitter der :) Jeg er i gang, om ikke annet.

Ha en fin helg - er jo praktisk talt det nå ;)

Lene S said...

CHA!!! Å så kuuult!! :o)

Rita said...

Åhh, så gøy!! Gratulerer så mye med ny jobb. Må jo være midt i blinken :) CHA messe høres jo utrolig spennede ut. Det blir helt sikkert veldig, veldig gøy og ikke minst lærerikt.

Ania said...

Wow, så kjempeflott da! Gratulerer med drømmejobben og så CHA da!! *misunne* Heldige deg!! :D

_Kine said...

Så gøy, Synnøve! Gratulerer så mye med jobben :) Også CHA da... Det er jo midt i blinken!

Anonymous said...

Gratulerer så mye med scrappejobben!
Og CHA - wow, du er heldig!

Hilde said...

Heldiggris!!! Både når det gjelder jobb og USA tur...
Detter er noe jeg virkelig kunne tenke meg.. En skikkelig scrappejobb....
Vært inne på nettsiden deres og butikken ser flott ut.... med kaffebar og det hele!!
lykke til

banglamarie said...

Gratulerer med jobb og cha :)