16 August 2006

Grrrrrr.... frustrert...!!!

Er litt frustrert i dag.
Begynnte med layouten til LLS i går kveld, printet ut bilder, og brukte laaang tid på å velg papir som passet til bildene.
Etter noen sene kveldstimer med scrapping, og også noen timer på morgenkvisten før jeg dro på jobb, har jeg nå fått de fleste elementene på plass.
Det er egentlig bare den siste finpussen som mangler.
MEN, jeg er ikke fornøyd!!!
Syns fargene slår hverandre ijhel.
Jeg har brukt komplimentærfargene; rødt, gult og blått, så fargeinntrykket er veldig sterkt.
Samtidelig mangler helheten, det som fletter elementene sammen.
Skulle ønske jeg hadde tatt med LO på jobb, så kunne jeg studert den, og funnet hva jeg kunne gjort annerledes, uten å måtte lage en helt ny layout.
Det rekker jeg nemlig ikke innen tidsfristen går ut.

Blir litt frustrert over å sitte her på jobben også, kunne veldig godt tenkt meg å vært hjemme. Bertine har første dagen med innkjøring i ny barnehage i dag, og det skulle jeg gjerne vært med på.
Men det er pappa som har fått den gleden, ettersom han jobber i staten og får betalt for sånne dager.
Hvis jeg skulle vært hjemme hadde jeg fått trekk i lønn...
Jeg ønsker meg en NY jobb, 50% stilling og nærmere hjemme!

Godt å få ut litt innestengt frustrasjon, føler meg straks litt lettere til sinns... SMIL....

Ha en god ondag(det er snart helg igjen!)

1 comment:

Kathrine said...

Fristen er ikke før 06 da! Så du har jo et hav av tid til å få den til selv om ikke det er det kjekkeste. Forresten mistenker jeg at den ikke er så ille som du skal ha den til og at litt finpuss ikveld gjør susen :)

Barnehagestart ja.. Det skulle vi også gjerne drevet på med i disse dager, men kommunen har ikke plass til oss foreløpig. Håper det har gått greit for dere i dag da! Selv om du ikke fikk være med. Det skjønner jeg er kjipt.