20 June 2006

En dag uten scrapping, er ikke....

En dag uten scrapping,
er ikke en fullkommen dag for meg!

Freestyle challenge #9
Nå har det kommet en ny og spennende utfordring på FREESTYLE bloggen, challenge #9. Man skal lage en layout med å mikse mønsterpapir og stoffer. Og gjett om jeg har mye av begge deler!Før jeg oppdaget scrapping sydde jeg veldig mye. Alt fra små bilder, duker, puter, sengetepper og veggbilder. Og da var jeg "hektet" på quiltestoffer, så man kan trygt si at jeg har noen meter med stoff.Har bestemt meg for å delta på denne challengen, og temaet for min layout vil også omhandle hva som inspirerer meg til å være kreativ.

Bare to bilder fra et lite utvalg av stemplel og stoffutvalget mitt


Challenge #8:
Her er mitt bidrag til challenge #8. Ble bare sånn passe fornøyd, men sånn er det, det er ikke alt man blir like fornøyd med. Det er forsiden av BOM albumet mitt, og det er nye og gamle bilde v
meg(mest gamle).


Freestyle Challenge #8

Beauty:
En av de siste layoutene jeg har laget, og som vanlig med Bertine i hovedrollen. Har brukt papirer fra Frassalasse og Junkitz. Bånd, blomster, hjertebrads og knapper.Prinsessekronen er mitt nyeste stempel.

Beauty

5 comments:

Åshild said...

Herlig igjen, Synnøve! Freestyle-coveret ble knall! Super forside til BOM'en din :)

(men du, hvor ble det av bidraget ditt til Ett trykk??? Jeg venter og venter....)

Klem

banglamarie said...

Beauty siden din er rålekker!!! Flotte begge to, men den siden av Bertine er bare spekket med good stuff ;) Du imponerer meg. Omtrent hver gang jeg kikker innom bloggen din er det en ny side. Så utrolig kjekt og inspirerende.

...flotte stempler og quilte-stoff. Jeg har drevet og samlet på rosa/røde/beige stoffer i maaaange år for å sy et lappeteppe til slutt... har ikke gjort det enda :)
Det rosa stoffet med hvite blomster på har jeg sydd babynattkjole av til Lydia da hun var baby. Kjekt å se det igjen ;)

Ha en fin natt/dag... alt ettersom når du leser dette :)
-Marie

Ania said...

Åååh så utrolig flott Beauty LO'en ble!! Herlig passe vimsete og romantisk med alle arkene og stemplene, og med en helskjønn jente :) :) Og jeg synes freestyleLO'en din ble flott -- det oppsettet er utrolig spennende og den er helt genial til forside for BOM! Fikk aldri fingern ut selv, sukk...og stoffer? Jeg har ingen, med mindre jeg skulle klippe i stykker klærne til ungene..hmm...*ide* *notere* LOL. Scrapping er herlig ja - likte godt sitatet ditt!! :D Scrapper ikke hver dag men tenker på scrapping hvert minutt! Nesten! LOL :)

Lene S said...

Gosh, så mye flott her i dag! Digger freestyle stilen, og BOM siden er råkul! Beauty siden med Bertine er bare vakker...flotte stempler!

Jeg har også lyst til å være med på den siste Freestyle utfordringen. Har ikke så mye stoff som deg, men noe har man jo alltids!

Takk for at du legger igjen så koselige tilbakemeldinger til meg! Setter stor pris på de :o)

teres said...

Bom-sidan är toppen! Och sidan med din prinsessa är ljuvlig, gillar massor.