02 May 2006

Liten frøken i STORE klovnesko...

Endelig begynner det å løsne litt på scrappefronten. Har slitt skikkelig med å komme igang. Har liksom måtte tvinge meg selv til å sette meg ned å ta frem scrappesakene, nå går det mye lettere. Føler at ideene sitter litt løsere nå og at lysten har blitt større.

På mandag spradet Bertine rundt i klovneskoene til pappa, og mamma måtte selvfølgelig ta bilder av det.Noe som igjen ble en fargesterk LO. Har latt meg inspirere til å drodle, male direkte bildet, lage stor papirblomst m.m

Men Art Journalen har jeg desverre måtte gi opp. Tiden har ikke strekt til, slik at jeg har blitt liggende etter, og det er ikke riktig. For det første er det vel meningen at de 21 dagene skal følge hverandre, dag for dag uten opphold. Jeg får beundre de andre sine verker, og heller la meg insprere til å lage layouts inpirert av Art journalene.

2 comments:

T:o)ve said...

LOL!!!
Bildet her er bare ubetalelig Synnøve!
H Æ R L I G !!!!!!!
Godt å høre at scrappingen er på full fart tilbake, men synd at du har gitt opp journalen!
Ikke tenkt på at det skal være 21 sammenhengende dager, tenk heller på at den får gå over tid når energien er der ;o)
Det er uansett utrolig givende og lærerikt å gjøre slike uhøytidelige scrapperier en gang imellom!

Lykke til!
Ikke gi opp!

Åshild said...

Herlig LO, Synnøve!! :) Så godt med så mye farger! Og bildet er et skikkelig blinkskudd *lol*

Nyt scrappegleden og våren!

Klem