26 February 2013

Votter til pappa… :O)

Disse vottene strikket jeg nesten ferdig engang i 2008….O:)…, det eneste som manglet var de berømte tomlene…;O)
Siden da har de blitt liggende i bunken med “nesten ferdig” prosjektene, helt frem til helgen. Da fikk jeg endelig strikket tomlene, som du ser ble tomlene litt mørkere enn selve votten, men sånn skjer når man venter så lenge med å gjøre ferdig ting!

Februar 2013 115
Fiks ferdig ble de overlevert til min far, de passet perfekt til hans store arbeidshender… :O)
Vrangbordkanten kan brettes opp eller ned, alt etter ønske!

Februar 2013 121
Vet ikke hvilken oppskrift jeg har brukt, og garnet var noe rester jeg fant den gangen i 2008… :O)

11 comments:

Ida said...

For nokre fine mannevotter. Har ein som ønsker seg nye her også. Likte fargekomboen! Kanskje eg skal la meg inspirere litt å komme i gang:)

Tonemor said...

Heldige pappa, de så flotte og gode ut.
Klem Tone

Martine said...

Så fine votter! Kjekt å endelig få dem ferdig :) Likte stripene, helt enkle, men samtidig veldig dekorative :)

Kjersti said...

Fine votter,koselig med striper.
Jeg kan ikke strikke votter men skal på "opplæring" om noen helger. Starter med tovede votter jeg da:-)
Fin kveld..

Trallala said...

Så fine votter, de tipper jeg han ble glad for. Kjenner meg godt igjen med det med ufullførte prosjekter. Ofte står det bare igjen å sy inn tråder, men det er jo bare sååå kjedelig og mye morsommere å begynne på noe nytt. Av og til må jeg bare ta meg selv i nakken :)

Ruths datter said...

Flotte votter. Godt og varmt til handa.
Klem

Anna said...

Du har en underbar blogg. Älskar dina virkade saker!

Anonymous said...

Whаt a dаta of un-ambiguity and ρreѕerveness of valuablе κnowledge cоncerning unеxpectеԁ feеlings.


my webρagе ... trash dumpster

Anonymous said...

WOW juѕt ωhat I ωаs
looking for. Cаme here by ѕеarching
for ԁumpster rental service

my webpage ... dumpster rental connecticut

Anonymous said...

{
{I have|I've} been {surfing|browsing} online more than {three|3|2|4} hours today, yet I never found any interesting article like yours. {It's|It іs}
pretty ωorth enough for me. {In my opinion|Pеrsonally|Іn my
vіew}, if all {webmastеrs|sitе oωners|webѕi

Revіeω my ωebsіte :: ornaments on tree

STRIKKEMOR(O) said...

Fine vottar! Rart korleis nokre prosjekt kan bli liggjande i fleire år før dei blir gjort ferdige.....