23 January 2008

"Hanglar og stanglar"







Som så mange andre er også jeg blitt veldig glad stemplene fra "Hanglar og Stanglar", og jeg er utrolig glad for at de nå har begynnte å selge stempelene til oss norske. Jeg gleder meg veldig til de nyeste blir sendt ut, håper det ikke drøyer alt for lenge.
Jeg har laget kort med noen tidligere stempler, som jeg var så heldig å få stemplet opp av
Anita (som er DT medlem for nettopp "Hanglar og Stanglar")

Jeg er sykmeldt på andre uken nå, så jeg får litt tid til å stemple, fargelegge og lage noen kort inneimellom. Hadde aldri trodd at jeg som egentlig er en "ren" scrapper skulle blitt så glad i å lage kort, men det har jeg virkelig blitt. Spørsmålet blir etterhvert hvordan jeg skal få "brukt" opp kortene, det har allerede blitt en liten bunke.
Nå skal jeg lage 10 "enkle" bursdagsinvitasjoner for Bertine blir 4 år den 2. februar, og som skal be inn til sin aller første barnebursdag.. Med "enkle" kort mener jeg at jeg orker ikke å legge alt for mye jobb i de, men samtidlige skal de være søte og hjemmelagde.

På scrappefronten går det litt saktere, har laget et par LO'er etter Jul. Men jeg har arbeidet med DT oppgaver for Ett Trykk. Det er siste nummeret jeg deltar i som DT medlem.

Have a nice day!

3 comments:

Åshild said...

Så godt å se litt aktivitet her inne igjen, Synnøve :) Og velkommen tilbake i cyber-verden! Gleder meg til å se DT-bidragene dine til aprilnummeret...

Klem

tessa said...

nydlige kort!!

Mette said...

Nydelige kort!!
Koselig å se det du lager, Synnøve! Alltid spennende... Lykke til med barnebursdag, det blir nok spennende for Bertinemor, tenker jeg.
kos og klem fra meg