17 January 2008

Endelig på nett igjen...








Etter mye data problemer, er jeg nå endelig på nett igjen. Etter at den gamle gikk i golvet og ble ødelagt har vi nå fått igjen penger av forsikringsselskapet og har gått til anskaffelse av en ny. Deilig... :-) Vi hadde en megagammel bærbare som vi surfet litt på nettet med, men det var ikke mulig å laste inn bilder, scannet, printe fra den, for den har så liten kapasitet....
Deilig med en ny og rask bærbar cd.

Det går fremover igjen på scrappefronten også, etter en tung scrappehøst(det var deprimerende å sette seg ved scrappepulten. Jeg bare satt å så på bilder og papir uten å klare å lage noe som helst)er jeg nå skikkelig på gli. Det hjalp å skifte format, nå scrapper jeg mye liggende lettersize og 6x12.

Disse to kortene laget jeg i går. Sterkt inspirert av Anita har jeg laget tekststriper på kortene og jeg har også tatt nærbilde av noen detaljer på kortet.
(Beklagligvis er bildene litt mørke)

1 comment:

Anita Hagen said...

Men dærsken så flotte kort du har laget. Har vært inne på siden din med jevne mellomrom og ventet i spenning på noe nytt. God at du er "back on track" igjen vennen.

Jeg har forresten utfordret deg. Se bloggen min for mer informasjon.

Klem Anita